maandag 9 april 2012

tashangers

Ik maakte nog even 2 tashangers die ik voor 2 dames in gedachte had, waarvan 1 helemaal compleet is en 1 over de post gaat en door de nieuwe eigenaresse verder wordt gepimpt.
Ze zijn gemaakt naar een patroon van Haakmuts en staan voor een hoop wensen in één: hartjes voor liefde, klavertje 4 voor geluk, appelteje voor gezondheid, lieveheersbeestje voor vrede/ geweldloosheid en een bloemetje voor vrolijkheid. Knap van Claire dat ze dat allemaal in één hanger kan verwerken; Claire nogmaals dank je wel voor het patroon.

Voorlopig ben ik weer even bezig met mijn tas, dus dat betekent even geen nieuwe berichtjes van mij, simpelweg omdat ik niets nieuws te melden heb.

O jee, terwijl ik dit typ, zie ik mijn agenda liggen die ik vrijdag toch maar aangeschaft heb. Uiteraard enorm afgeprijsd (heel fijn), maar geen schoonheid en ja, dat schreeuwt eigenlijk om een hoesje....
Nou ja, ik meld me wel weer als ik wat nieuws wil laten zien.

Fijne dag!

23 opmerkingen:

Pauline zei

Wat een leuke hangers, en de symboliek is mooi!

Tante Titi zei

Wat zijn ze mooi geworden zeg!

Groetjes titi

yvonnecreatief zei

Leuk om ze bij jou te zien. Supermooi! Ik heb ze zelf ook al twee keer gemaakt, ook beide heel verschillend.

Gr. Yvonne van yvonnecreatief.blogspot.com

Gonny zei

Leuke hangers.

Groetjes, Gonny

hooksandyarns zei

They are both very cute. :)

Haak en Smaak zei

Leuke tashangers zeg! :)

Barbina zei

So cute, I love them! Many greetings, Barbina

Jacomijn zei

Wat zijn die hangers leuk !! Dat lieveheersbeestje op het klavertje !! Och heden, nog een patroon dat op m'n to do-lijstje gaat !! (en hij is al zo lang, die lijst!! :o)!!!!)

Andina zei

Leuke hangers! Ben benieuwd naar je tas, maak 'm maar snel af hihi

Jacqueline zei

Hé..je bent wel lekker bezig geweest, zulke leuke sleutelhangers mét zoveel goede wensen!! En dat hoesje zal ook wel mooi worden. ( haha.. ik heb een mooi hoesje gemaakt door jou!)
Vriendelijke groetjes Jacqueline

Esther zei

Heel erg mooi en iets met symboliek maakt het altijd specialer he

Marjo zei

Wowww die zijn heel mooi geworden ...

Liefs
Marjo

Annekids zei

Mooie tashangers, de betekenis erachter is ook bijzonder, dat maakt het wel heel speciaal. Succes met je tas en je agenda, jij bent voorlopig nog wel even bezig..
Groetjes,
Anneke

Linda zei

Mooie tashangers en met dat hoesje gaat het heus wel goed komen misschien bijpassend bij je tas????

hooksandyarns zei

Hi Angelique - if you participate in blog awards, I have one for you on my blog. :)

mums zei

Wat een prachtige tashangers!
Enne ik ben benieuwd naar je agenda hoesje ;)

Especial and More zei

Wat zijn ze leuk!

Michelle zei

Ze zijn leuk geworden. Veel freubel plezier nog ;)

Laura zei

Hoi Angelique,

Dank voor je leuke berichtje om mijn blog. Nieuwschierig als ik ben meteen ook maar even bij jou kijken. ook leuk hoor! en deze tashangers zijn echt ook super origineel. Ben benieuwd naar de tas!

Groetjes,

Laura

Marjo zei

Momenteel nog geen zin en 'fut' om te haken ...maar komt wel weer en dan vlieg ik er weer in :-)

Liefs
Marjo

Caren zei

Wat een leuke kleuren heb je gemaakt!!!Ik heb het patroontje ook al gezien, misschien ga ik daar ook wat mee doen...;)
Nog bedankt voor je bericht!!
Groetjes, Caren

Miss Creatuurtje zei

Ohh wauwwww, deze ga ik gewoon maken, en zeer snel! Hartelijk dank voor de link! Je maakt prachtige dingen hoor! Je hebt er een volger bij...

Hanni zei

It is a really cute keychain! I love ladybugs and must crochet one.
You remembered me that I need a new chain. Now I am holding a knitted heart on my keys, but it is already dirty and worn out.