zaterdag 23 februari 2013

gekregen, een klein slapend meisje en een vraagje

Zo, ik heb mijn veldslagje ook geleverd tegen de griepbacillen, gelukkig zijn ze niet in grote getalen aangevallen en hopelijk heeft mijn weerstand ze weer voor een lange tijd afgeschrikt.
Ik heb jullie blogs wel bezocht (voornamelijk plaatjes kijken), maar had even geen fut om te reageren. Ga ik weer doen hoor!

Gisteren kreeg ik enorm leuke post: de verrassings give away die ik bij Toedeloez had gewonnen :-)
En een verrassing was het zeker! Kijk maar even mee:
Een super leuke tashanger, heel lieve gehaakte bloemetjes, een mooie kaart, plaatjes en bloemetjes om van alles te pimpen, strengetjes garen in mooie kleurtjes en een lief kaartje erbij! Carin, dankjewel, ik vind het een super leuk pakket, ik ben er erg blij mee!

Er is een aantal weken terug weer een nieuwe actie gestart om kinderen die het zo goed kunnen gebruiken een beetje blij te maken; bij knuffelactie kun je er alles over lezen. Maaike is een jonge enthousiaste creatieveling die op deze manier het leven voor de medemens wat fijner probeert te maken en daar werk ik graag aan mee. Voor deze actie maakte ik een Sleepy Sarah, het in Nederlands vertaalde patroon vind je bij Charami.
Ik kreeg haar helaas niet helemaal mooi gehaakt en nog minder mooi op de foto, volgende keer beter, ik denk dat ze evengoed wel een kleintje gezelschap kan houden en ... nobody is perfect, toch?
Maaike, ik bewaar deze voor je, want ik ben van plan nog wel wat voor je actie te maken en dan kan ik alles in 1x versturen ;-)

Als laatste wil ik jullie hulp inroepen. Mijn deken begint nu echt een beetje op een deken te lijken, ben al begonnen met vierkanten aan elkaar te maken en ik moet zeggen dat het naar mijn zin wordt :-)
Ik moet nog wel de laatste paar vierkanten haken, maar daar stuit ik op een klein probleempje: ik kom net zo'n 20 meter bordeaux/donkerrood tekort (volgens mijn berekeningen). Ik ben op zoek gegaan naar verkooppunten en heb wel 1 webwinkel gevonden die die kleur verkoopt, maar dan zou ik voor dat ene bolletje zo'n € 8,- kwijt zijn, terwijl ik niet eens een heel bolletje nodig heb (en ik voor de bolletjes €1,- per stuk heb betaald).
Jullie voelen het vast al aankomen: heeft er iemand een restje voor mij over (natuurlijk betaal ik de (verzend)kosten!)? Het gaat om Scheepjes Donna, kleur 612

Ik ga gauw wat blogs lezen, want ik heb nog wel wat te lezen, geloof ik ;-)
Fijn weekend!

41 opmerkingen:

marmarel zei

Wat een prachtig pakketje heb je gekregen! Beterschap hoor, ik ben ook al een paar weken grieperig. Als je niet goed uitziekt, blijft het maar doormodderen.
Ik hoop dat je aan een bolletje garen kunt komen!

marmarel zei

Oh en nou vergeet ik nog te zeggen dat ik Sleepy Sarah zo schattig vind, die wil ik ook graag nog eens maken!

zeeuwsmeisje zei

Wat ben jij lekker verwend zeg met dat leuke pakketje.
Aan het bolletje kan ik je jammer genoeg niet helpen. Ik hoop dat iemand nog wat voor je heeft, want dit is natuurlijk wel even balen.
groetejs lisette

Franciens Haakwerk zei

He bah, die griep! Goed uitzieken anders blijf je je weken lang halfbakken voelen;) Enne... soms is alleen maar plaatjes kijken ook leuk hoor. Ik ga eens kijken bij die knuffelactie, ik heb hier nog wel wat knuffels liggen die op een baasje wachten:)

TIO zei

Dat is weer een hele leuke verrassing!! Hopelijk vind je snel het nodige bolletje, ik heb zoeen wom niet liggen!
gelukkig ben je weer helemaal beter van de griep aanval

kervei zei

Fijn dat het weer beter gaat! Dat pakketje zal ook wel een goede opkikker geweest zijn....
Helaas kan ik je niet helpen aan het garen, ik hoop dat iemand anders nog wat heeft!

Groetjes,

Ilse

Linda zei

Mooie post en ik miste je al op het blog maar ik dacht je neemt voorjaarsvakantie was leuker geweest dan griep ;-)Neem je wel de tijd om op te knappen hij schijnt nog al hardnekkig te zijn, fijn weekend!

Unknown zei

Dat poppetje is wel lief hoor! :)
Ik heb een heleboel van scheepjeswol donna maar net niet de kleur die je nodig hebt...sorry!
Groetjes
Emilia

Tante Titi zei

Ik vind Sleepy Sarah een schatje hoor, ziet er prima uit!

Fijn weekend

Gonny zei

Schattig popje.
Goed uitzieken.
Fijn weekend verder.

Groetjes , Gonny

Pauline zei

Wat een leuke give-away heb je gewonnen!
en je popje is best in orde hoor, ik heb ook eens naar dat patroontje gekeken en het is niet eenvoudig!

La FeMe en Spruiten zei

Fijn Angelique dat de energie weer wat terug komt. Al dat ziek zijn is niks.
Wat een schattig puntmutsje heb je gehaakt en je hebt een fantastisch give away gewonnen. Daarmee kun je ook weer lekker aan de slag.

Groetjes Saskia

Ik heb net ook een vervangings-give away geplaatst. Interesse? WELKOM WELKOM
www.lafemeenspruiten.blogspot.nl

Anoniem zei

rustig aan hoor meis

enne prachtige post heb je gekregen nog gefeliessssss
en wat en lief popke heb je gemaakt voor een goed doel


die wol heb ik niet ( helemaal geen kleur van dat merk )

lieve groet jenneke

Angeline zei

Fijn om te horen dat je weer opgeknapt bent,als we nu ook nog eens langzaamaan die kou eens uitgaan dan kunnen we er weer fris tegenaan met zijn allen want wat een wintertje en wat een boel zieke mensen om ons heen telkens zeg!Ben er zoooo klaar mee en hoor ook niets anders om me heen....Je verrassings give away van Carin is erg leuk!Zou ik ook heel blij mee zijn!:-)Je sleepy sarah is ook erg leuk,ik zou ook zoooo graag aan dat soort acties mee willen doen maar heb daar momenteel gewoonweg de tijd niet voor want dan kom ik nooit meer aan iets voor mezelf toe met de uren die ik op mijn werk draai/inval momenteel.Mijn hoofd zit vol met dingen die ik nog eens zou willen maken voor hele goede vrienden,familie,e.d en ook dat gaat niet lukken zo 1,2,3 denk ik zo....misschien dat ik me daar maar eens bij neer moet leggen,dat ik niet iedereen kan peasen al zou ik het ohhh zo graag willen;-)


groetjes en een heel fijn weekend!
Angeline

hooksandyarns zei

Congrats on your lovely prize. Your little doll looks very cute. :)

Natas Nest zei

Congratulations, what a nice giveaway! And the sleeping baby is too cute :-)

Dinah zei

Met zoveel mooie spullen voel je je waarschijnlijk al iets beter. Vervelend die griep. Beterschap en lekker uitzieken hoor. Ik kan je niet helpen aan de kleur garen. Ik hoop dat er iemand is die je wel verder kan helpen, zou toch zonde zijn om daar een hele bol voor aan te schaffen.

Fijn weekend, dinah

Anna zei

Lovely...
Anna

Jacomijn zei

Fijn dat het weer beter gaat !! 'k Zal het niet te hard typen, maar hier heeft 'ie gelukkig nog niet toegeslagen.

Helaas, ik kan je niet aan de wol helpen. Ben wel heel benieuwd naar je deken !!!!

jokiedebeer zei

Toch fijn he die leuke post op de mat vinden. Helaas kan ik je niet helpen aan het garen.
groetjes joke

jumare zei

boffen dat pakketje.

ik hoop dat iemand je kan helpen met je garen.

Marjo zei

Wat ben je weer verwend ....
ik heb het garen niet maar ik ga hier as dinsdag
eens kijken in de hobbystock, hebben ze veel verschillende merken en ook mss wel die jij nodig hebt ...ik heb het opgeschreven...

Liefs
Marjo

Hobbyrita zei

Je bent verwend met je give away Angélique, geniet ervan en maak met de wol en het borduurgaren iets moois binnenkort dat we kunnen komen bewonderen op je blog.
Het slapend meisje is heel mooi, maar ik haak spijtig genoeg niet meer met die stomme pols. En met je wol kan ik je spijtig genoeg niet helpen, ik heb niks van dat merk hier.
Groetjes, rita.

Anabel Luna zei

Oh my Gosh .....cute all these small gifts,but this little one is so cute.Have a nice weekend.

Frederika zei

Fijn dat je je weer beter voelt.
Ik hoop dat je het garen snel op je deurmat vindt, helaas kan ik je er niet aan helpen
'

Moos zei

Griepbeesies jou ook een bezoek gebracht meis?
Goed uitzieken hoor .... ik spreek uit ervaring (en heb dat dus niet gedaan ...)

Fijne post meis .... maar helaas kan ik je niet aan je wolletje helpen.

Popke is trouwens wel super lief!!!!

Michelle zei

Wat een leuke post heb je weer mogen ontvangen! En die sleepy Sarah's blijven leuk! Ik wil er binnenkort ook eentje maken, maar de to-do-list is nog zo lang ;)
Ik zal hier eens rondsnuffelen in de winkels voor de wol..

Liefs Michelle

Unknown zei

Balen joh, die nare griep! Inderdaad goed uitzieken hoor! Wat een ontzettend leuke give-away heb je gewonnen, daar word je wel vrolijk van! Je 'popje' is ontzettend leuk! Ik kan je jammer genoeg ook niet aan het garen helpen. Hopelijk lukt het je nog! Succes met je deken! liefs, Nancy

Marloeskreatief zei

Schattig dat popje helaas geen wolletje voor je

Miss Creatuurtje zei

Ohhhhh wat jammer, ik kan je hier helemaal niet mee helpen. Maar ik zal er mee naar uitkijken voor jou en hopelijk ben je gauw geholpen. Blij dat je die stoute griepbeestjes overwonnen hebt! En je pakketje dat je gekregen hebt is heel erg leuk. Je poppetje ook, ik zie er niets mis aan hoor!

Unknown zei

Nr 400 is in da house, en ik maar denken dat ik jou volgde...ben echt in de war met iemand die volgens mij ook dezelfde naam heeft (shame)
Heel veel beterschap zeg, en ziek maar goed uit, anders blijf je er nog langer mee lopen.
Wat een very sweet achtergrond heb je staan!
Gefelies met je gewonnen give away, enorm leuk hoor.
Je sleepy Sarah is ♥
Ik ga je volgen (blog zelf niet) maar ik ga even een link voor je op me fb zetten.
Lieve groetjes Hester
https://www.facebook.com/hester.horden

Zaanse Zolder zei

Wat een gezellige post toch weer ! En je slapende meisje is superlief! Geen scheepjeswol hier :-(

Elizabeth zei

Dat vind ik nou zo leuk zo'n verrassings-give-away!
Geeft je het gevoel dat je jarig bent of zo...
Ik kan je helaas niet helpen met het garen, ik hoop dat je nog iemand vindt. Het zou wel jammer zijn als het niet lukte!

groetjes, Elizabeth

Unknown zei

Dacht dat ik me al bij je had aangemeld, kijk wel regelmatig naar je blog, bij dzez dus ook volger!
Tineke
bollies53.blogspot.com

Marjo zei

Hey Angelique,

Ben even voor jou hier naar de Hobbystock winkel geweest omdat ik wist dat die Scheepjeswol verkochten ...wat blijkt ? Scheepjeswol bestaat niet meer, is overgenomen door een andere firma en de Donna hebben ze niet mee overgenomen en wordt dus niet meer gemaakt ....ze gaf me wel een tip mss dat je er iets mee kunt ...de Donna komt overeen met de Universa van Schachenmayr....zij had die niet maar mss dat ze die bij jou wel hebben, qua kleur en dikte van het garen komen ze overeen zei de mevrouw van de winkel ....

Liefs
Marjo

Haak en Smaak zei

Ik ga nog even in mijn oma's wollen mand kijken voor je :)

Groetjes Daphne

Maaike zei

Beterschap Angélique!
Je hebt wel een lief meisje gemaakt voor mijn goede doel. En je maakt me nieuwsgierig naar wat je nog meer gaat maken ;)
Hobby Groet,
Maaike

Vera de Gries zei

Ik zal even voor je gaan kijken! Zie het kleurnummer er al bij staan. Ga.ik straks direct even doen, denk ik. Morgen namelijk geen tijd.

Vera de Gries zei

Ik ben net terug! Speciaal voor jou direct even heen geweest. Hier hetzelfde verhaal, Donna gaat eruit. Hij heeft nog wat restanten, maar helaas geen donkerrood meer. Ik heb mijn best gedaan!

Liefs!

Vera de Gries zei

Het is graag gedaan! De late reactie geeft niet, ik dacht, ze leest het vast wel en anders had ik nog wel een keer laten weten hoor.

Liefs!

Vera de Gries zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.