maandag 2 september 2013

Echt de laatste

Na de 2 vorige driehoeksjaals, beiden bestemd als cadeautje, wilde ik zelf ook wel graag zo'n sjaal voor de winter. Het is een prettig patroon en ik vind het fijn dat de punt niet zo diep is.
Bij de Wibra zag ik mooie verloopgaren (later ontdekte ik dat ik nu precies dezelfde sjaal heb gehaakt als Haakheks Pauline) en met naald 4 haakte ik hem in iets meer dan een week.
Ik zal hem op deze manier gaan dragen, maar dan natuurlijk wel met mijn winterjas en niet met een t-shirtje :-p:

En om voor jullie beter de sjaal te kunnen zien:

Nu ga ik jullie niet meer lastigvallen met deze sjaal, ik ben hem zelf ook een beetje zat om te haken (maar niet om hem te dragen hoor!) ;-)

50 opmerkingen:

Margaret zei

Je valt er ons helemaal niet lastig mee. Ze zijn gewoon allemaal heel erg leuk.Maar ik snap dat je nu wel weer iets anders wil maken.

Gonny zei

Mooi. En zeker niet vervelend om hem nog eens te zien.

Elise zei

Mooi! En inderdaad fijn dat de punt niet zo diep is en anders is het al gauw meer een omslagdoek.

CarlaK.be zei

Met prachtige sjaals is het onmogelijk om ons 'lastig te vallen', het is puur genieten !
Liefs!

Lizette zei

Hoihoi, het werkt inderdaad wel een beetje verslavend he? Ik heb er nu 2 af en zal er misschien nog wel eens eentje maken, maar nu even niet... ;) En ik stond toen ook met m'n zomerjurkje en ruim 30 graden te poseren met dat ding om, hahaha! De jouwe is ook wel weer erg mooi geworden. Groetjes!

blauwruitje zei

Mooie sjaal toch weer. De wibra heeft leuke wol. Ik vind je diertjes ook schattig. Zie ik je weer bij het haakcafe? Groetjes Sandra

jellinacreations zei

Soms haken we vanwege de leuk...en soms voor het praktische :)
Ik vind je sjaal leuk en praktisch!

Dirkje Spreeuw zei

Ik ben de sjaalverhaaltjes nog niet zat hoor :-))
Mooie kleuren heb je gekozen voor je eigen sjaal. Nu zit jij te hopen op een koude winter zeker, hihi. Nou, voorlopig genieten we nog lekker van de nazomer, toch?
Groetjes,
Paula

hooksandyarns zei

Hi Angelique. It's very pretty - looks nice on you. :)

Herriet zei

Wederom erg mooi!
Veel haakplezier met je volgende project :)

kervei zei

Hij is mooi geworden! Daar zul je komende herfst en winter veel plezier van hebben!

Groetjes,

Ilse

Unknown zei

Je zult het niet koud krijgen deze winter. Mooie sjaal hoor! Maar ik kan me voorstellen dat 3 sjaals haken wel erg veel van het goede is.

Marjo zei

Heel mooi, ook met een shirtje hoor, dan kan de wind ook nog om je nek vliegen :-)

Liefs
Marjo

Antoinette zei

ahhahahhah weet je het héél zeker, dat het de laatste is ;)
Van mij mag je er ook meer laten zien hoor, het verveeld écht niet.
Deze is ook weer prachtig geworden, mooi garen ook.

Gewoon Elise zei

Wat is je sjaal mooi geworden!! Laat de winter maar komen!! :-)

Elizabeth zei

Zo past hij precies in de halsopening van je winterjas!
Ik vind hem leuk geworden. Maar ja, 3 keer hetzelfde model/patroon dat lijkt mij ook gaan vervelen. Maar er zijn nog zoveel andere modellen...! Wie weet wanneer... ooit...

Hippehaakwerkjes&zo zei

Laat die winter over een maandje of wat maar komen ...

Corine zei

Ik vind hem wel erg mooi geworden hoor!
Helaas gaan we ze straks weer nodig hebben en dan zit jij goed!!
Veel draagplezier!

Groet, Corine

Dinah zei

Mooi en lekker warm als het straks wat kouder wordt maar eerst komt de zomer nog ff terug ;-)

Lieve groet,dinah

Franciens Haakwerk zei

Ook deze is zeker ook door de kleur en het garen heel mooi geworden! enne.... je valt ons nooit lastig hoor:))het blijft leuk om te zien wat iedereen maakt.

Moos zei

Prachtig meis. En ook al beloven ze warm weer van de week ... reken maar dat je hem straks heerlijk kunt dragen hoor!!!

Remco zei

Mooi geworden zeg, en ja ik ben het met de rest eens, je mag best meer laten zien (ook van je gezicht hoor....)

;-)

Hobbyrita zei

Leuke sjaal in heel mooi garen! En hij staat je heel goed hoor Angélique! Je zal er zeker lekker warm mee hebben deze winter :)
Grtjes, rita.
En jij kan blijkbaar ook moeilijk stilzitten.

Atelier Valerie zei

Zo prachtig ... ik zou al stiekem genieten naar de koudere dagen,
maar eerst nog even genieten van de september zon!
Nog een fijne week, lieve groetjes Valerie ♥

Linda zei

Zo das een mooitje geworden maar nog even wachten met de kou hoor!!

Betsy zei

Heerlijk, zo'n sjaal en mooi ook. Drie keer dezelfde sjaal haken is wel wat teveel van het goede, maar mij verveel je er niet mee hoor ;)

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Metsmaakgehaakt zei

Super leuk geworden

Maddy zei

Ik blijf ze super leuk vinden om te zien, dus laat maar rustig doorkomen hoor:-)) Grtzz..Maddy

kristel zei

Toch weer een mooie hoor, ik ben ze nog niet beu gezien ;)

Jolanda zei

Maar wij hebben er nog geen genoeg van hoor!
Op naar het volgende mooie maakwerk van jou!

Unknown zei

We zijn allebei klaar voor het najaar! :) Jou sjaal is ook erg mooi geworden!

Groetjes Henrike

Pauline zei

Haha, NET zo mooi als ik die ik heb gehaakt!
Hoeveel bollen heb jij gebruikt?
Ik 2.
Mijn oude buuf ( ik heb nu een nieuwe) was er heel blij mee!
Nu was ik zelf opnieuw begonnen met een ander garen..maar dat vind ik niks.
Dus misschien toch nog maar 2 bolletjes kopen bij Wibra.

Amarins zei

Wat is deze super mooi geworden. Heerlijk straks in de koude dagen. Groetjes, Amarins

Margaret zei

Weer een prachtige sjaal. Deze ziet er lekker warm uit voor het najaar. Mooie kleuren.

Groetjes, Margaret

marmarel zei

Oh, maar die is prachtig! Ik weet niet eens dat je er al zoveel hebt laten zien, maar ik ben in de vakantie minder online geweest (dus kom maar op hoor, als je er nog meer maakt ;-) ).
Ik ga het patroon eens bekijken, ik wil er graag één voor mijn moeder maken, het lijkt mij ook heerlijk behaaglijk als omslagdoek.

Monique van den Berg zei

Echt de laatste? Ik geloof er niks van ;-)

Hij is super leuk. Mooi patroon en garen.
's morgens en 's avonds koelt het al snel af dus ik verwacht dat je binnenkort al kan genieten van je sjaal.

Groetjes, Monique

Angeline zei

Hij is prachtig geworden Angelique en staat je super!

Erica ♥ zei

Woww die is gaaf geworden, heel mooi gemaakt, en ook
leuke kleuren ☺

Fijne (knutsel)week gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Unknown zei

Ik heb al verschillende sjaals proberen te haken maar op de één of andere manier was het toch niet wat ik wilde. Maar deze vind ik zo mooi dat ik er mij ook eens aan ga wagen.
groetjes

Saskia zei

wat supermooi!! mooie steek gebruikt en mooi garen!
Misschien waag ik het er ook eens op om er zo eentje te maken ... ik pin em :) dan vergeet ik em niet

Janne zei

Ook deze is weer leuk!! Hij staat je in ieder geval goed! Tijd voor iets nieuws? :-)

Susana zei

Hola y que chal tan bonito, tengo ganas de tejer uno pero aún hace calor para la lana. Si te interesa estoy de sorteo en mi blog (se me había olvidado de ponerlo en la entrada del collar, solucionado).
besos

Susana zei

Hola y que chal tan bonito, tengo ganas de tejer uno pero aún hace calor para la lana. Si te interesa estoy de sorteo en mi blog (se me había olvidado de ponerlo en la entrada del collar, solucionado).
besos

Natas Nest zei

Super nice, and it looks so warm and cuddly!! Great job =)

Jeanine zei

Hij staat mooi. Voor jou mag het koud gaan worden deze winter... Geniet van je mooie sjaal.

Groetjes,
Jeanine

Rika zei

Die is mooi!

Anna zei

Beautiful !!!
Anna

Stel zei

Beautiful. I am on a shawl-trip, but will have to wait for next year for winter to come along!

Miss Creatuurtje zei

Het blijft een prachtig ontwerp! Mooi hoor! Toch een beetje uitkijken naar het herfstweer dus :-)

Haakmuts zei

Wat een enorme leuke sjaal en wat zal hij lekker warm zitten straks wanneer het weer wat kouder wordt.Daar zal je veel plezier van hebben.
Mooi garen ook wat je er voor hebt gebruikt.