dinsdag 17 mei 2011

Nieuw project, deel 2

Ik ben al een beetje begonnen aan de ezel en....hoera, ik hoef het niet zelf te ontwerpen. Dankzij Joke Klein heb ik nu een geweldig patroon liggen en is het alleen een kwestie van haken. Ik denk dat ik mijn paps er erg mee kan verblijden.

In afwachting van het patroont heb ik even een mini-mini-projectje tussendoor gedaan naar patroon van Karen Welzenis http://karens-ac.hyves.nl/forum/4985912/b6tx/patroon_Vlerius_de_muis/:
Tsja, dat heb je met muizen, die zijn nu eenmaal niet al te groot.


Gelukkig mag ik nu weer op normaal formaat haken, waar ik nu weer gauw aan verder ga.

Tot snel!

3 opmerkingen:

sylvia zei

wow, zie je wel dat je ook mini's kan maken!!
Het is een schatje

Angélique zei

Syl, dat valt in het niet bij jouw mini's; ik durf die van mij bijna niet eens te plaatsen als ik aan jouw werk denk. Iedereen die hier een kijkje komt nemen zou eens bij jou moeten kijken... Of eigenlijk beter van niet, dan komen ze nooit meer bij mij kijken, hihi.

Annemiek zei

Wat een lieve muis!! Piep piep!