maandag 20 juni 2011

Reactie van mijn vader

Gisteren was het dan zover: het afscheid met het ezeltje en het afleveren bij mijn vader.
Ik moet zeggen dat ik het best een beetje spannend vond, mijn vader is meestal niet zo heel erg enthousiast bij het krijgen van cadeautjes en probeert altijd te raden wat er in zit (is niet echt leuk voor de gever). Eigenlijk vindt hij altijd wel wat om te bekritiseren of zelfs af te keuren.
Ik had hem in een doos gedaan en er voor gezorgd dat hij niet kon rammelen. Een beetje beteuterd begon hij met uitpakken, de triomf van het raden ging aan zijn neus voorbij.
Maar toen hij het eenmaal uitgepakt had... Ik heb mijn vader nog nooit zó zien stralen! Joepie!!!
Nu kreeg hij van ons ook een nieuwe camera en het eerste wat op de foto moest: juist, het ezeltje. En iedereen die binnenkwam kreeg het ezeltje te zien. Missie geslaagd! Hij vroeg zich alleen af wat dat stukje stof (het labeltje) er nou aan moest... hihi. Helaas heb ik van het moment-suprème geen foto.
Met liefde gemaakt, met liefde gegeven, met liefde ontvangen.

6 opmerkingen:

mums zei

Wauw, dat geeft vast een heel fijn gevoel!
Het zag er ook zo mooi uit, dat kon gewoon niet mis gaan:)
Ik vind je piraten papagaai ook zo leuk! Helaas ben ik al met heel veel dingen tegelijk bezig, en heb me dus maar voorgenomen (voorlopig) niet met nóg meer nieuwe dingen te beginnen voordat er weer wat meer dingen af zijn gemaakt...
Maar ik hou het in mijn achterhoofd, ik ga hem zeker nog een keertje maken!
groetjes!

Lien zei

Oh wat moet dat fijn zijn! Wat heerlijk dat hij er zo van genoot. Ik ben blij voor je!

joke.klein zei

Goed zeg! Inderdaad ... missie geslaagd!!

Amigurumikraam zei

Het is ook echt een superkado om te krijgen, zo apart, zo uniek en zo met liefde gemaakt! Tja, geen wonder dat hij ging stralen. Alle straaltjes richting jou!!!

Hallo Peetje zei

Wat leuk dat je vader zo blij was, maar het is natuurlijk ook een prachtig cadeautje, en juist door zijn eigen dochter uit liefde gemaakt gegeven . dat geeft een emotionel waarde.
Dat ezeltje zal altijd een speciaaltje blijven.
echt leuk dat het zo goed is overgekomen.

lieve groetjes - petra

Jacqueline zei

Even teruggekeken naar je ezeltje... Wat een mooi werkstukje. Ja.. daar moet je echt wel een beetje afscheid van nemen als je die wegdoet, leuk dat je vader er zo blij mee was. Echt leuk, die groente er zo bij!
Groetjes Jacqueline