vrijdag 3 juni 2011

Vorderingen ezeltje

Het ezeltje heeft inmiddels 2 manden op zijn rug en de niet-besmette, biologische komkommer ligt er in. Nu nog de rest van de groenten en waarschijnlijk krijgt hij een hoedje op. Ik had zomaar een mandje (die ik in eerste instantie gemaakt had, maar niet tevreden over was) op zijn koppie gezet, dat stond zo schattig.

Nu ga ik dit weekend weg en het ezeltje mag niet mee (neem vast wel wat anders mee voor de lange treinreis), dus duurt het nog wel even tot hij helemaal klaar is.

Ik wens iedereen een fijn weekend toe!

6 opmerkingen:

sylvia zei

Wat wordt hij weer leuk!!!
Liefs Syl

Texel Creatief zei

het ezeltje is heel erg leuk zou ik ook een patroon van u kunnen krijgen ?

vriendelijke groeten jessieka

Texel Creatief zei

het ezeltje is heel erg leuk zou ik ook een patroon van u kunnen krijgen ?

vriendelijke groeten jessieka

Angélique zei

Beste Jessieka, natuurlijk kan dat, maar dan heb ik wel een mailadres van je nodig ;-)

Anoniem zei

Wat een knap ezeltje. Zou ik het patroon mogen lenen aub?
Mvg , Mientje

Angélique zei

Dat kan, maar dan heb ik toch echt een mailadres nodig.