zaterdag 26 november 2011

Ik ben er weer

Ik meld me weer onder de actieveren; misschien dat jullie ergens een heel klein beetje mij misten van de week. Wel, dat kan wel kloppen, want ook mij had de griep weten te vinden. Of was het toch weer migraine? Enfin, ik was dus even uitgeschakeld. Ik heb wel geprobeerd weer alles te lezen wat er in die tussentijd gebeurd was, maar vergeef me als ik iets heb overgeslagen.
Gelukkig ben ik nu weer op de been.

Vandaag zijn we naar mijn "schoonzus" geweest (zij heeft een prachtig blog en gouden handen, kijk maar eens op http://lotjesdollshouse.blogspot.com/). Ze was onlangs jarig en daar zij van de poppenhuizen is, had ik voor haar 2 kerstkransen op poppenhuisformaat gemaakt. Ze staan geheel in de schaduw van haar werk, maar het is met liefde gemaakt. Ik werd op het idee gebracht door http://www.zeelandnet.nl/weblog/data/brei/
Eerst maakte ik deze:

Ik was niet tevreden en maakte deze:

Uiteindelijk heb ik ze maar allebei gegeven en ze was er blij mee :-)


Fijne zaterdagavond en zondag allemaal!

26 opmerkingen:

Moos zei

Ben blij om te lezen dat je je weer beter voelt meis! Weet niet wat het is maar dit "griepje" of hoe je het ook wilt noemen lijkt meer en meer om zich heen te grijpen!
Rustig aan weer opstarten en wel zorgen dat je goed uitgeziekt bent hoor!!!!

Ik heb net op het blog van je schoonzus gekeken. Ben een beetje sprakeloos. Wat prachtig zeg. WOW!!!!

Enne ik weet zeker dat jouw kransjes hier op zijn plaats zijn. Ze zijn mooi joh!!!! Wat klein .... wat een gepriegel zal dat zijn geweest! Toppie hoor!

Fijn weekend verder!!!!!

Gonny zei

Gelukkig dat het weer wat beter met je gaat.

Wat een super kerstkrans.

Fijn weekend verder.

Groet, Gonny

Jacomijn zei

Fijn dat het weer beter gaat !!

Wat knap die kransje!. Dat moet toch wel een priegelwerkje zijn geweest. Lijkt me wel erg leuk om te doen!

Groetjes, Jacomijn

Jacqueline zei

'k Heb net ook een poosje op haar blog gekeken.
Het leek allemaal net echt (groot), tot je het toch ergens ziet staan in de gewone wereld en ziet, dat het echt klein ís! Super hoor!
En je mini-kransjes zijn ook erg leuk gemaakt!
Groetjes Jacqueline

Elizabeth zei

Fijn dat je er weer bent! En goed uitzieken hoor, het kost echt nog wel even tijd.
Schitterend blog van je 'schoonzus', het lijkt allemaal superecht!

Fijn weekend, groetjes Elizabeth

hooksandyarns zei

Glad you're feeling better. The wreaths look cute. :)

Anne-Marie zei

Hoi Angélique, gelukkig ben je weer beter.
Leuke kransjes heb je gemaakt hoor. Zal zo eens kijken bij je links. Fijn weekend nog.
Groetjes, Anne-Marie

Hallo Peetje zei

Natuurlijk wordt je gemist, Ik vind het overal toch een beetje stilletjes worden, zelf ben ik ook wat minder actief als anders, denk dat het ook komt door de donkere dagen, misshien iets minder zin, Ik ben ook nog niet helemaal de oude dus probeer goed uit te zieken.
Want het is een hardnekkige griep. Blij dat je weer een beetje de oude bent en denk dat je schoonzus ook heel blij is met de kerstkransjes.
Zoiets zou ik ook wel leuk vinden. vroeger had ik ook een poppenhuis maar daar is niets meer van over. Lijkt me heel leuk om met een kaal huis te beginnen en die dan helemaal in te richten met mini granny's en kleine kleedjes, gehaakte gordijntjes..ohhhh jeetje laat ik maar niet verder gaan. heb er geen tijd voor :-))) hihi

schafimwolfspelz zei

Het was leuk dat er betere geef u opnieuw. De bedoeld zijn echt is geworden een magische plaats.
lg
Steffi

gerrie zei

Hallo Angelique, fijn dat je je weer wat beter voelt, wat heb je die kransen mooi gehaakt, wat een werk en wat een mooie blog van je schoonzus, diep respect,
groetjes Gerrie.

Betsy zei

Fijn dat je er weer bent! Had je inderdaad gemist deze week. Ziek maar goed uit.
Je kransjes zijn echt geweldig. Daar moet je wel een superdun haaknaaldje voor gebruikt hebben...
Fijne zondag nog en een lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

p.s. ik ga je tip met de houtlijm nog wel even uitproberen. Ik ben druk bezig met ministerren voor de kerstboom!

Pauline zei

Hartstikke leuk!

Margreet zei

Gelukkig dat je weer opgeknapt en terug bent.
Wat een prachtige kransjes, wat een gepriegel zal dat geweest zijn, knap hoor!

Annemiek zei

Wat een geweldige kransjes! wat voor ringetje heb je gebruikt, ze zijn zo klein! Altijd weer fijn om beter zijn.
Groetjes!

joke.klein zei

Fijn dat je weer beter bent! En wat zijn je kerstkransjes mooi geworden!
Ik ben erg benieuwd naar de materialen die je ervoor gebruikt hebt. Wil je dat verklappen?

Angélique zei

Natuurlijk Joke ;-)
De basis is een kleine sleutelring. De gemeleerd-groene is gehaakt met DMC coton Perle kleur 92 en haaknaald 1, de effen groene is van een restje acryl-achtig garen, merk onbekend, gehaakt met naald 1,5. Verder zijn er kleine kraaltjes gebruikt, goudkleurige garen en een stukje rood voor de strikjes.

Dank jullie wel allemaal voor weer alle lieve reacties! (wat is bloggen toch fijn)

Marjo zei

Ik heb je gemist ...maar het rare is dat ik van sommige blogs geen 'update' soms krijg in mijn dashboard...dus had ik maar ff op je 'geklikt' en zag ik je nieuw bericht ....
wat een superlieve kransjes ...zo mooi....
en nu ga ik ff klikken op de blog van je schoonzus...

Goed uitzieken hè !

Liefs
Marjo

Linda zei

Tuurlijk heb ik je gemist maar iedereen heeft het drukke deze tijd en de griep grijpt inderdaad om zich heen,voel mijzelf ook niet helemaal top.Tja,het blog van je schoonzus volgde ik al, ik heet niet voor niets minimoek,ha,ha en ik vind je kransjes prachtig, gemaakt met liefde is altijd het mooiste,lieve groet Linda

Gonny zei

Hoi Angélique,

Hartelijk dank voor je superleuke en lieve berichtjes.
Ik lees ze graag.

Groetjes, Gonny

crocheted at home zei

Very cute!!
Please visit my blog.http://crochetatbegonvilliev.blogspot.com/2011/12/crochet-hot-pad.html

Sue Pinner zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Sue Pinner zei

Hi sorry to hear you have had the flu, hope you feel better now though
.. Love the tree decorations so cute
Merry Christmas x

Marjo zei

Heb je de foto gezien bij Elizabeth haar blog over de Bloggersdag ?? Wat een toeval ...ik sta op die foto ...3e van links, met mijn nieuwe gehaakt jurk in de ripple stitch hihihihihi LOL

Liefs
Marjo

Hippehaakwerkjes&zo zei

Bedankt voor de leuke reactie op mijn blog...en natuurlijk ben ik nu ook volger... was ook geen andere optie, te veel leuke dingen op deze blog.

Groetjes Jacqueline

Begonvilli Ev zei

Thank you!

monique zei

Het ziet er echt geweldig uit!
Heb je ook een patroon!
Groetjes monique