woensdag 21 december 2011

Fijne feestdagen, merry christmas!

Mijn jongste zoon heeft zijn eigen manier om iedereen een fijne kerst te wensen: hij heeft 2 tekeningen op papier gemaakt, ingescanned en op de pc ingekleurd, welke hij als gratis wallpaper aanbiedt op zijn hyve, maar ik als trotse moeder heb ze (met toestemming) gepikt om ze hier te showen. De figuren die op de tekeningen staan, zijn de hoofdfiguren uit zijn strip, welke steeds op de achterpagina van de schoolkrant verschijnt. De jongen met de bril is hijzelf. De tekenstijl heet manga en is Japans.




Zelf verspreid ik de wens via een kerstkaart, maar daar ik slechts van enkelen van jullie een adres heb, heb ik besloten geen onderscheid te maken en dus niemand uit blogland een kaart te sturen, maar jullie allemaal hier op het blog een kaartje onder jullie neus te schuiven. Op deze manier wens ik jullie allemaal heel fijne kerstdagen en een geweldig 2012, zonder tegenslagen, maar met heel veel voorspoed!


18 opmerkingen:

Pauline zei

Dank je wel voor je kerstkaartje!
En wat kan die zoon van jou goed tekenen!
De mijne ook wel maar hij leest die strips toch liever geloof ik.

Marjo zei

Dank je wel voor de lieve wens ...en wat kan je zoon SUPER goed tekenen zeg !!! Wowwwww, daar mag je trots op zijn...zeker weten ..

Liefs
Marjo

Linda zei

Aha,ook een crea-zoon super zeg dat hij zo kan tekenen! En voor jou ook fijne dagen en een mooi en creatief 2012!!Groetjes Linda.

by Ieke zei

Ook voor jou de allerbeste wensen voor 2012!

Je zoon is een tekentalent.

En ik ga in 2012 echt je balletmuis maken!

Moos zei

Wat een getalenteerde knul meis!
Tjeetje, prachtig gewoon!!!!!

Ik wens jullie alle mooie dingen
Al het beste om 2012 goed te beginnen
Een goede gezondheid, veel liefde en geluk
Dan kan het nieuwe jaar
Ook voor jullie niet meer stuk
Prettige feestdagen!

Liefs Moos

Jacomijn zei

fijne kerstdagen en alle goeds voor 2012 !!

Gonny zei

Dank voor je kerst groet.

Jij ook fijne dagen en wat een super stoere tekening.

Groetjes, Gonny

Betsy zei

Zo moeder, zo zoon! Allebei creatief, maar ieder op zijn/haar eigen wijze. Mooi die striptekening. Leuk dat wij er zo ook even van mogen meegenieten :)
Dank je wel voor je mooie kaart. Ziet er super uit!
Jij ook heel fijne Kerstdagen toegewenst en een goed en gezond 2012.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Unknown zei

Wat knap zeg!! Echt mooi! En ja.. volwassen ;-) gelukkig krijg ik nog regelmatig een knuffel, daar ben ik al blij mee haha! Natuurlijk als niemand het ziet ;-)
Jij ook hele fijne feestdagen en een goed en bovenal gezond 2012!
liefs, Nancy

Elizabeth zei

Nou.., zo moeder zo zoon! Wat creatief van jullie. Wow.., wat kan die jongen goed tekenen!
Ik heb nog lopen dubben over een kerstadressenlijst onder de bloggers.., maar ja dat is moeilijk te realiseren. Zo kan het toch ook!
Angélique, ik wens je hele fijne kerstdagen toe een goed en creatief nieuwjaar!

Groetjes, Elizabeth

Anoniem zei

Dankjewel voor deze prachtige kaart met mooie wensen.Leuk gedaan met de kristallen en engel en voor jou natuurlijk ook fijne Kerstdagen en een voorspoedig en creatief Nieuw Jaar.

Jacqueline zei

Gaaf hoor, die tekeningen! Leuk, dat ze ook ingekleurd kunnen worden via de pc. Ik denk, dat die schookrant er heel aantrekkelijk uitziet, met zo'n leuke strip aan de achterkant.
Groetjes Jacqueline

Hallo Peetje zei

Die tekenstijl herken ik van de computerspelletjes al van zo'n 15 /20 jaar terug..ik vond ze toen zl zo grappig. Die typische grote ogen en oogopslag. knap gemaakt van je zoon. hij heeft de creativiteit van zijn moeder dat is zeker. :-)
Dank je wel voor de blogkaart, je hebt ze leuk gemaakt. en voor jou en je gezin.. hele fijne kerstdagen gewenst. en een goed uiteinde. geniet van het samenzijn en we zien je vast wel weer op de blog verschijnen ;-)

hester zei

ja ik ken dit wel,
mijn zoontje van 10 jaar is hier ook druk mee in de weer,en maakt ook zijn strips,wat tekenen betreft is hij ook zo een wonder,ik verbaas me lke keer weer,
mijn complimenten aan je zoon,

en ik wens jou en je gezin ook een hele fijne kerst toe en gelukkig 2012,

groetjes hester

by Ieke zei

Nee! Vooral blijven doen!

Ik heb die schop onder mijn kont nodig. En weet je wat het is, als m'n eigen moeder het zegt, dan doe ik het alsnog niet. Dus vooral doen!

Zou je ook nog iets kunnen zeggen over dat karisma kussen?

Craft-Girl zei

de manga's zijn echt mooi!
ik heb het ook een poosje terug gedaan!
en wel leuk dat die op de achterkant van de schoolkrant mag! en die sterren gehaakt zijn ook mooi!
groetjes Rineke

Catherine zei

Wat een geweldige mangatekenaar is je zoon, gaaf zoals hij diepte weet te suggereren zoals in de tweede tekening.

Jij en de jouwen hele fijne kerstdagen en een voorspoedig en creatief geslaagd 2012 gewenst. Groetjes, Catherine.

Lindevrouwsweb zei

Jij ook hele fijne kerstdagen! Wat een mooie kaart heb je gemaakt! Heel mooi! Groetjes Joke