dinsdag 13 december 2011

Kerstkaarten

De kerstkaarten zijn klaar:

Patroontje komt van


Patroontje gevonden op: 


Met dank aan http://crochetme.com

Ik heb gehaakt met de "Sparkle"-garen van de Zeeman (€ 1,99), een acrylgaren met metaalgaren erdoor voor de glitters.
De lusjes heb ik door een uitgeponst sneeuwvlokje gehaald, de ornamentjes zijn vastgezet met een klein stukje dubbelzijdig plakband, zodat ze van de kaart gehaald kunnen worden en bijvoorbeeld in de kerstboom kunnen belanden.
Van deze kaartjes heb ik een aardig stapeltje, klaar om verstuurd te worden.

21 opmerkingen:

Linda zei

Mooi, die worden vast met plezier ontvangen,Angélique!!

hooksandyarns zei

Your Christmas cards are beautiful Angelique. Really a great idea. :)

Gonny zei

Heel mooi gedaan.
Wat zal dat een werk geweest zijn.
Moest je er veel?

Groetjes, Gonny

Tamara Gaal zei

Bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog!

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt!!!
Erg leuk bedacht!
Ik heb vanmiddag ook gehaakte sneeuuwvlok op een kaart verwerkt. Erg schattig wordt het dan.

Groetjes Tamara.

Marjo zei

Wat een prachtige kaarten zijn het geworden, super !!! En wat een tijd om dat allemaal in elkaar te maken ...niets voor mij ....te veel 'frulwerk' :-)

Liefs
marjo

Pauline zei

Dat zijn mooie kaarten geworden!

Anne-Marie zei

Hoi Angélique, en dan nog zeggen dat je op het moment niet zo veel doet...Ik vind ze erg mooi geworden! Bedankt voor de links. Ik moet nog eens flink aan de slag met die kerst hier in huis..... Fijne avond, groetjes, Anne-Marie

gerrie zei

Hallo Angelique,
geweldig mooie kerstkaarten heb jij gemaakt, wat heb je er een werk aan gehad!!!!

Hallo Peetje zei

He Angelique, Wat ontzettend leuk gemaakt allemaal, dat zijn nou kerstkaarten helemaal in jouw stijl. aDe patroontjes sla ik even op. hihi misschien voor een kerstkrans...;-) je weet maar nooit. Ik moet mijn kerstkaarten ook nog doen.
Dit jaar maar gewoon uit een pakje, begin er altijd te laat mee. Maar een paar geef ik een gebreide bal.

mums zei

Echt hartstikke mooi gemaakt zeg!
Ik hoop niet dat je er 100 wilt versturen want dan ben je nog wel even bezig:)
Maareh, de ontvangers zijn er vast superblij mee!

Angélique zei

Dank jullie wel!
Het is dat ik niet al jullie adressen heb en je kunt natuurlijk niet de één wel en de ander niet sturen ;-)
Nu heb ik er aan 30 wel genoeg. Valt best mee toch?

Betsy zei

Wat zijn ze mooi geworden Angelique! Het witte haakwerk lijkt prachtig op die donkere achtergrond. Daar heb je wel even werk aan gehad!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Mevr. Snoeshaan zei

Wat leuk om mijn patroon in zo'n prachtig kaartje terug te zien! Mooi gemaakt!

Lindevrouwsweb zei

Jij hebt ook niet stil gezeten, wat heb je prachtige kaarten gemaakt! Een voor een uniek! Leuk he dat zelfgemaakte, dat geeft nou echt voldoening, vind je ook niet!!! Zo'n kaartje wil iedereen wel ontvangen!!!groetjes Joke

Moos zei

Wat een schitterende kaarten meid!
Dat worden heel veel blije "brievenbussen" hihihihihi! Echt super!!!!!!

Elizabeth zei

Wat is dit leuk gedaan, je zal maar zo'n mooie kaart krijgen!
Het gaat nu echt opschieten richting kerst.., ik moet alle kaarten nog gaan schrijven.
Bedankt dat je de linkjes erbij gezet hebt, misschien toch leuk om ook iemand met zoiets speciaals te verrassen!

Groetjes, Elizabeth

Michelle zei

Leuk zeg deze kaarten! Je brengt me op ideeën voor volgend jaar kerst. heel schattig zo :)

Ik volg je..
Liefs Michelle

Anoniem zei

Dat ziet er héél feestelijk uit en allemaal even mooi.En over de muts gesproken ik heb er nog nooit één op gehad, ik had beter iets anders kunnen verzinnen om deze techniek uit te proberen.
groetjes Roos.

Jacqueline zei

Dat zijn leuke kaarten geworden, zeg! Ik zie ze nu pas op je blog staan én je hebt al super veel reacties!! 'k Denk, dat je werkjes volgend jaar pas in de kerstboom belanden.. veels te mooi als kaart om het er nu al af te doen..
Groetjes Jacqueline

iene zei

wat een mooie fijne haakwerkjes, vooral die onderste vind ik erg mooi.
ik ga de linkjes bewaren voor volgend jaar.....
(en nog bedankt dat je volger bij ons bent geworden)
groetjes
Evelyn

jellinacreations zei

Ik kom maar meteen even een tegen bezoekje brengen want ik was natuurlijk erg nieuwsgierig naar jou kaartjes. Leuk die gehaakte engel! Dat bovenste sneeuwkristalletje heb ik vorig jaar gemaakt alleen dan niet op een kaartje. Wel een goed idee want zo komt het geheel wel mooier uit!
Zo zie maar wat je maar met een en dezelfde patroontje nog kan doen :)