dinsdag 22 januari 2013

Voetbaltijger

Pas geleden zag ik een oproepje op het blog van Erica, Heidebloempjuh, of er mensen zijn die haar zoon willen verrassen met een kaartje voor zijn verjaardag; ze hebben geen familie in de buurt en vriendjes heeft hij ook al niet die op zijn verjaardag komen. Natuurlijk wil ik dat, altijd leuk om iemand blij te maken :-)
In een mailtje van moeder Erica las ik dat hij 9 jaar wordt, gelukkig wordt van voetbal en dol is op wilde dieren zoals tijgers. Het leek mij wel leuk om een voetbaltijger te maken en daartoe heb ik dus een poging gedaan.

Nu nog even een kaartje maken en dan kan het op de post.

Zou je deze jongen ook blij willen maken met een kaartje, neem dan hier eens een kijkje en stuur Erica een mailtje. Erica's blog is overigens zeker een bezoekje waard, ze maakt prachtige kaarten!

42 opmerkingen:

Gonny zei

Zeker weten dat hij hier heel blij van wordt.
Hij is heel erg leuk geworden.
Poging geslaagd zou ik zeggen.

Groetjes, Gonny

Moos zei

Geweldig meis!!!!
Een gegarandeerd blij jongetje verzekerd!!!!!!!!

ChériesCrochet zei

Oh die is leuk !

Atelier Valerie zei

Een heel lief initiatief van je!
Een schattige tijger in voetbal uitrusting.
De jarige zal meer dan blij zijn!
Nog een gezellige avond, liefs Valerie ♥

Hippehaakwerkjes&zo zei

Stoer!!! en super lief weer van je

Nicole zei

Jeetje wat leuk en lief zeg! Je hebt echt alles in deze sleutelhanger gestopt. Nou, als ie dáár niet blij van wordt?

Monique van den Berg zei

Wat ben je toch een lieverd!

sajuki zei

great :D
Greetings from Poland
Katarzyna


www.sajuki.blogspot.com

xxx Myra xxx zei

wat een schatje!

La FeMe en Spruiten zei

Wat is je fantastische idee goed gelukt. Hij zal er zeker heel blij mee zijn.

Tineke zei

Leuk tijgertje, die zal zeker in de smaak vallen.

Ghea zei

Angelique hij is echt heel mooi geworden, leuk om te zien.
Lieve groetjes van Ghea

Pauline zei

Oei...dat klinkt wel heel sneu voor zijn kleine jongen.
Maar gelukkig dat er een lieve "tante" Angelique bestaat die een toverhaaknaald heeft!
Erg lief van je!!

Jacomijn zei

Hij is goed gelukt !!!!! Daar is 'ie vast blij mee !!! :o)!!!

Marga zei

Heel leuk en klein. Groetjes Marga

Amarins zei

Geweldig wat leuk gemaakt, daar maak je iemand wel heel blij mee denk ik. Groejte,s Amarins

Franciens Haakwerk zei

Echt iets voor een jongen! vast weer een gepriegel geweest om te maken, maar de ontvanger zal blij zijn!

Erica ♥ zei

Hoiiii Angelique,
Ik ben weer even sprakeloos hoor, je hebt het voor
elkaar gekregen :)
Wat ontzettend lief wat je gemaakt hebt en nog liever
dat je het deelt op je blog.
Ik was al zo ontroerd door alle lieve mensen die er in
de blogwereld bestaan, maar nu nog meer.
Ik weet zeker dat mijn ventje Vernom dit heel erg leuk
zal gaan vinden, zo persoonlijk, te gekke combi van een
tijger en een voetballer, hoe kom je op het idee.

Heeeel veel liefs van een ontroerde moeder...
Erica xxx

Anoniem zei

jij kan ook alles maken zeg!!!!!!!!! wat enorm leuk is ie zeg ♥♥♥

lieve groet jenneke

Angélique zei

Graag gedaan Erica, ik weet hoe machteloos je je kunt voelen als je kind overal een beetje buiten staat. Ik hoop dat hij de sleutelhanger leuk vindt. Ik vind het alleen heelmoeilijk om een kaartje voor hem te maken, want zijn moeder kan het zooooooooo veel mooier, daar kan ik niet aan tippen. Nou ja, het gaat om de liefde en aandacht waarmee ht gedaan wordt ;-)

Elizabeth zei

Wat enig! Hoe krijg je dat nu voor elkaar?
Het is een echt tijgertje met staartje, hahaha, dat staat zo grappig. Wat zal Vernom hier blij van worden!

Hanni zei

The tiger is so cute! It is a very thoughtful gift :)

Lief en Mooi zei

Ach wat lief! En zo knap gemaakt! Hij is prachtig! Groetjes Talitha

Erica ♥ zei

Je hebt al iets moois gemaakt, dit is waar jij
zo goed in bent, kaartje is bij dit niet eens
meer belangrijk hihi. Nee joh, sloof je niet te
veel uit, het gaat om het idee, en niet een
zelfgemaakt kaartje perse.
Echt, zo lief van je xxx

susie zei

Jongens Angélique hoe kan je zoiets petieterig ineen naaien ???
Echt geweldig weer deze creatie !! Je moet er maar opkomen :)
Je bent altijd zo lief om iemand te helpen.

Warme groetjes ..

by Ieke zei

Wat een leukerd! Zoiets kan alleen jij bedenken.
Hier zal de kleine vent heel blij mee zijn!

mingle-mangle zei

wat een lief gebaar:-))


groetjes mingle-mangle

Hobbyrita zei

Wat een leuke tijger en jij bent meteen weer paraat Angélique om iemand blij te maken! Je bent geweldig!
Groetjes, rita.

Anoniem zei

Wat kun jij priegelen zeg !
Ik ben nog steeds heel blij met mijn eiermandje !
Elke dag weer ! Staat mooi op vensterbank in onze keuken. En iedereen vind m super !!

Jolanda zei

Lief van je, dat je dit gemaakt hebt!

Miss Creatuurtje zei

Zeer geslaagde poging, ie is lief!!

Unknown zei

Oh, wat leuk!! Echt super gelukt joh!! Wat een gepriegel, maar ontzettend leuk!! liefs, Nancy

Ateljee de Kraal zei

Ik denk dat ie wel in de smaak is gevallen, leuk.
Gezellig dat je mee doet aan de give away,
groetjes

Jacqueline zei

Dat heb je leuk gedaan! Dat zal een fijne verjaardag worden voor Vernom!!

Jeanine zei

Wat een stoere kater! mooi!

Groetjes,
Jeanine

Jeanine zei

Sorry, Tijger!!!

Unknown zei

Hihi... ik een beetje aan het prutsen en klikken overal waar ik klikken kon op vanalle blogs...en ik kwam hier terecht! Erg leuke blog, ga je volgen!!! :)

Angélique zei

Gezellig, welkom! :-)

Roos zei

Oohhh wat een prachtige tijger♥ienimini ♥ hanger !
Heel erg mooi gemaakt, compliment hoor,
Roos ♡

Roos zei

Oohhh wat een prachtige tijger♥ienimini ♥ hanger !
Heel erg mooi gemaakt, compliment hoor,
Roos ♡

Anoniem zei

Wat is die leuk!!!!!!

Natas Nest zei

What a cute little fellow!!