dinsdag 26 maart 2013

Heel verbaasd (maar stiekem geniet ik er wel van)

Toen ik vanmiddag de post van de mat raapte, piepte er een stukje van een heel gezellig envelopje er tussenuit. Ik had werkelijk geen idee van wie dat af zou komen. Ik heb wel een swap lopen met iemand, maar die verwacht ik nog niet, dat zou wel erg snel zijn (ik heb wel gelezen dat ze al heel druk bezig is :-) ).
Zo leuk, er stonden vogeltjes op de envelop, gezellige tapejes en natuurlijk weer zeer goed dichtgeplakt. Heel voorzichtig heb ik het geopend en er kwam een schattig hartje met een vogeltje uit; het kaartje wat in de envelop was blijven steken gaf duidelijkheid: ik had het cadeautje van Angeline gekregen van mijn eigen plekkie! Ze had het me gestuurd omdat ze daar gewoon zin in had, ze blij is dat ik volger ben en ze heel blij is met de mallen die ze vorige week bij me gewonnen had; zo ontzettend lief! Ik stond werkelijk perplex!

Dank je wel Angeline, ik vind het super lief van je!
Wat is bloggen toch heerlijk :-D

Ik maak meteen van de gelegenheid gebruik om jullie te wijzen op een heel gave give away:
Ga maar eens hier kijken, het blog van de twee jongste dochters van Jacqueline van Knutsel-mam; de jongste van 10 jaar heeft een prachtige give away samengesteld, de gehaakte cadeautjes heeft ze zelf gemaakt!!!
Komen jullie ook volgen en doen jullie dan mee? Goed van jullie! :-)

29 opmerkingen:

Unknown zei

Owww dat is echt super lief zeg, geniet maar lekker van zulke fijne post.
Jaqueline volgde ik al, en de dochter toevallig pas sinds vanmiddag...ook een enorm leuk blog.
Lieve groet Hester

Marjo zei

Wowwww...wat lief van Angeline, maar je bent het meer dan waard ....

Liefs
Marjo

Unknown zei

Wat heerlijk zulke post, ik zal ook een bij de blogkruimel gaan kijken
Geniet ervan hé!

crea bea in spe zei

leuk en nee nog geen enveloppe van mij
al ligt deze wel al klaar op de tafel en gaat morgen op de bus

Atelier Valerie zei

Wat een mooie aanwinst heb je gekregen van Angeline!
Geef het hartje maar een mooi plaatsje.
Nog een fijne en gezellige avond, liefs Valerie ♥

Angélique zei

Whaaaaahhhhh!!!! Rustig aan, ik ben nog niet zover!

Moos zei

Wat een lieve post meis!!!!!
Echt Angeline-style .... zo mooi!!!!!!

Amarins zei

DAt is nog eens een verrassing, wat super geweldig. Groetjes, Amarins

Anoniem zei

whaaaa ben vanmiddag ook lid geworden bij die meiden leuk zeg

en wat een gaaf kado van angeline zeg daar kun je heerlijk van genieten

lieve groet jenneke

Unknown zei

net volger geworden, wat haak jij super leuke dingen, echt super om te bekijken!

grtjs, katrien ladyladette.blogspot.com

Angeline zei

Ha,ha,ha....stiekem toch wel leuk onverwachte post en ik had er stiekem gewoon zin in,zo lekker onverwachts.....graag gedaan hoor Angelique!

lieve groetjes
Angeline

Jacomijn zei

Leuk !!!! :o)!!!!!

marmarel zei

Super, zo'n pakketje! In het begin haalde ik jullie nog wel eens door elkaar: Angeline en Angelique. Inmiddels weet ik wie wie is! :-)

Jacqueline zei

Leuk zeg, zulke leuke onverwachte post! Enne.. bedankt voor je berichtje over Marieke's give-away.. Ze glundert bij elke nieuwe reactie:) en vast ook van je "reclame"..

Dinah zei

Wat lief van Angeline. Het is heel leuk om zzo onverwacht iets op de deurmat te vinden, vind je ook niet???

Lieve groet,dinah

Monique van den Berg zei

Inderdaad, wat is bloggen toch heerlijk. Fijn om zo maar verwend te worden he! Geniet er lekker van.

Groetjes, Monique

Elizabeth zei

Dat zijn de leukste verrassingen hè!

Maddy zei

Leuk hé zulke post, juist die onverwachte dingen zijn zo bijzonder! Ik ga zeker even kijken bij die kleine dame!! Grtzz..Maddy

Mamadoggie zei

Gezellige post hoor! En leuk dat je Mariekes blog promoot, ze heeft er in mij meteen weer een volger bij :-)

groetjes
Marieke

Andina zei

Leuke post heb je gekregen, wat lief zeg. Ik loop een beetje achter met blogs lezen, heb net nog even door je berichtjes gescrolled. Leuk dat heksje, fijn om iemand zo blij te zien met wat je gemaakt hebt hè?
Fijne dag nog!

Dirkje Spreeuw zei

Tja, dat komt ervan hè, als je zelf zulke leuke en lieve dingen weggeeft, dan komt er ook weleens wat terug, hihi.
Geniet lekker van je mooie cadeautjes!
Groetjes,
Paula

mingle-mangle zei

wauw wat lief zeg:D

groetjes mingle-mangle

Tinie zei

Wat fijn zeg, zulke lieve post. Lieve groet Tinie

zeeuwsmeisje zei

Heerlijk zulke post wat zijn er toch lieve leuke mensen onder alle bloggers. Geniet er lekker van,
gr lisette

Michelle zei

Aahw wat lief van haar! Leuk zo'n verrassing op je deurmat :)

Hobbyrita zei

Leuk, als je zo'n post terug krijgt! Daar geniet je toch van, iedereen denk ik :)
Groetjes, rita.

Lindevrouwsweb zei

Altijd leuk om onverwachts leuke post te ontvangen! Heerlijk al die leuke dingen, wat lief! groetjes Joke

Miss Creatuurtje zei

Fijn!! De onverwachtse zijn vaak nóg leuker :-)

Unknown zei

Niets zo leuk als onverwachte post! liefs, Nancy