zondag 24 maart 2013

kleine haaksels

Allereerst dank ik jullie voor alle sterkte-wensen op het vorige blogbericht, die hebben we wel nodig momenteel.

Vrijdag was er een nichtje van me jarig, ze werd alweer 14, is gek van de musical Wicked en vindt mijn haakwerk prachtig (ik heb haar geloof ik ook een beetje aangestoken met het handwerkvirus); tsja, daar móet je dan haast wel een "Elphaba"-sleutelhanger voor maken ;-)
Natuurlijk was daar geen patroon van, geen nood: even moed verzamelen en zelf aan de gang. Ik vind haar wel grappig geworden, de foto-kwaliteit vind ik minder grappig (eigenlijk om te huilen), maar ja, de foto was echt last-minute (bijna vergeten).

Mijn nichtje gaf een gil toen ze het pakje open maakte en er verscheen een grijns van oor tot oor, vloog me vervolgens om de nek; ik denk dat ze er wel blij mee is, hihi.

Vorige week donderdag was ik nog naar het maandelijkse haakcafé en daar was ik begonnen aan een overbekende Pluisje, een gratis patroon van Stip & Haak, deze heb ik ook even afgemaakt. Hij is bestemd voor het project van Maaike, knuffelactie voor kinderen in het ziekenhuis, waar ik laatst al Sleeping Sara voor maakte.

Fijne zondag!

42 opmerkingen:

CarlaK.be zei

Mooi haakwerk!
Die Pluisjes zijn heel fijn om te maken hé!
Liefs!

Maaike zei

Wat is die Wicked sleutelhanger gaaf zeg!
En Pluisje! :D Ik denk dat Sleeping Sara en Pluisje wel blij zullen zijn tussen de knuffelgroep tot nu toe! Ze zijn in ieder geval heeeeeeel leuk! ;)

Anoniem zei

oww dat heksje wat leuk dat je nichtje er zo blij mee was

en pluis is erg lief ♥♥♥

lieve groet jenneke

Hobbyrita zei

Oh Angélique, ook ik zou een gil laten met zo'n pakje! En dan dat pluisje, geweldig!
Groetjes, rita.

hooksandyarns zei

The witch looks cute - and the bunny does too. :)

mingle-mangle zei

klein gebaar, groot plezier,ook al zo'n schattig konijntje gehaakt wij vinden zijn ook fan,heb je pip al gezien? ook weer zo'n scheetje

groetjes mingle-mangle

Haak en Smaak zei

Ondanks de slechte foto kwaliteit vind ik m super gelukt :D Ook het konijntje!

Remco zei

Ja die Wicked Heks is echt gaaf, al blijf ik de mini die je voor mij maakte het mooist vinden ;-)
En een paasbest haakcafe konijn zeg, ook bijzonder leuk gevonden.
Ga zo door zou ik zeggen!

Pauline zei

Hoi Angelique, ik hoop dat alles goed met je gaat...
Je heksje vind ik natuurlijk super!!

Dirkje Spreeuw zei

Oh, heksjes, ik ben er altijd al gek op geweest. Deze is super schattig!
Groetjes,
Paula
P.S. Hou je taai hè.

Tinie zei

Gaaf hoor, dat je zelf zo'n patroontje dan maar verzint. Ik vind het hekje hartstikke gaaf. Fijne zondag nog, lieve groet Tinie

Franciens Haakwerk zei

Overal huppelen de haasjes rond op de blogs, deze zijn heel leuk geworden. Ze zien er zeer knuffelbaar uit, dus helemaal leuk voor de knuffelactie. groet Francien

Monique van den Berg zei

Wat knap dat je weer zonder patroon een prachtige heks hebt gemaakt. Heel knap. En daarnaast wou je natuurlijk ook iets liefs maken. Pluisje is heel schattig.

Tineke zei

Schattig heksje, kan me voorstellen dat je nichtje er blij mee was.
Groetjes Tineke

Drora's minimundo zei

Very cute!
Hugs, Drora

Hippehaakwerkjes&zo zei

Geweldige heksje !!!

Unknown zei

Wat een geweldige heks zeg ♥
Je nichtje zal zeker blij zijn geweest..gaaf hoor.
Lieve groet Hester

Natas Nest zei

Such a cute bunny! And the witch looks even more spooky with this green face color, perfect! Have a nice Sunday :-)

kervei zei

Dat heksje is erg leuk geworden! Ik ken Wicked alleen maar van de reclames, maar voor zover ik kan beoordelen lijkt ze heel goed! Heb je bijgehouden hoe je haar gemaakt hebt? Ik denk dat ze het ook leuk zou doen als Halloween-versiering namelijk...

groetjes,

Ilse

Dinah zei

Wat leuk dat je iemand zo blij kan maken met iets wat je zelf hebt gemaakt, datis toch weer een goudenrandje vind je niet???

Lieve groet,dinah

Evelien zei

Wat een leuke heksensleutelhanger! Ik kan mij die grijns van jouw nichtje wel voorstellen :)

Esther zei

Wat een Prachtig hekje en je paadje is echt liefff Groetjes Esther.

Unknown zei

Wat ben je goed bezig, leuke heks en lieve knuffels!!!
Superschattig!
Tineke

Jacomijn zei

Heel erg leuk !!!! :o)!!!

Angeline zei

En weer heb je een grote glimlach op een gezicht getoverd!:-)

Angélique zei

Ja, ik heb het wel opgeschreven, maar of ik er nog uit kom om het tot een begrijpelijk patroon te schrijven...
Als er animo voor is, wil ik het eventueel wel proberen.

Marloeskreatief zei

Wat is ie leuk geworden echt top

Moos zei

Wat stoer dat heksje meis!!!!!!!!

Enne konijntje is niet stoer .... die is liefffffff hihihihihi

Metsmaakgehaakt zei

Heel erg leuk dat heksje

Gonny zei

Knap gedaan weer.
Vind vooral het heksje erg leuk.

Groetjes, Gonny

Jeanine zei

Wat een prachtig heksje!!! En zo een knuffel.. Daar doe je het toch voor...
Pluisje is een leuk tussendoortje hé...

Groetjes,
Jeanine

Angela zei

Wat een gaaaf kadotje om te krijgen. Wat leuk dat je kadootjes voor het goede doel maakt. Dan is pluisje erg mooi om te maken.
Liefs Angela

by Ieke zei

Wow!echt supergaaf!

Unknown zei

Hé lieverd, lees het nu pas. Hoop dat het ondertussen wat beter gaat! Je heks is geweldig!!! Sterkte in ieder geval!
veel liefs, Nancy x

Michelle zei

Leuke haakwerkjes, die pluisjes zijn leuk om te maken he.
Ik haakte er laatst 6 voor het Poekie Project :)
Lekker combineren met kleuren, de jouwe is ook erg mooi geworden!

jellinacreations zei

Dat heksje!
Knap joh dat je dit uit je hoofd doet.
En dan zo klein, echt lief!

Conny zei

Geweldige Elphaba! Wat ontzettend knap dat je dat zo uit het hoofd kan maken! Mijn complimenten hoor.

creajettie zei

via haak maar aan kom ik op je blog kijken en ben meteen volger geworden.
wat een leuk wicked heksje en wat goed dat je dat dan zonder patroon maakt.
Konijn pluisje is echt een schatje!
groetjes,

Monique zei

Wat leuk die heks! Knap hoor dat je dat zonder patroon kan, dat doe ik je niet na. En Pluisje is ook schattig.
Die staat ook nog op mijn lijstje. Groetjes, Monique

Miss Creatuurtje zei

Wat fijn dat jij dat heksje zo mooi krijgt zonder patroon, superhaaktalent dat je bent!
Van hieruit een dikke virtuele knuffel voor jou!!! xxx

marmarel zei

Knap gedaan! En Pluisje blijft een schattig knuffeltje, leuk in deze kleurtjes!

Lindevrouwsweb zei

Angelique, zag Pluis al op Facebook, maar ik vind hem leuk gworden!
En de sleutelhanger is ook heel goed gelukt. Leuk dat je nichtje er heel blij mee is
Angelique heel veel sterkte met je moeder de komende tijd! liefs kusjes Joke