zondag 3 maart 2013

Malle(n) weggever


Ter ere van de 403 volgers die zich nu hier op mijn blog hebben verzameld, ga ik weer eens iets weggeven.
Op mijn tutorial over mallen maken kreeg ik veel enthousiaste reacties (dank daarvoor!), maar ik las ook heel vaak dat mensen geen lamineerapparaat hebben.  Nou, dan maak ik ze toch?
Ik ga 2 setjes van elk 5 mallen maken en jullie kunnen kiezen uit de volgende reeks (ik heb er een voorbeeld bij gemaakt, zodat jullie een beter beeld krijgen hoe het er "af" uitziet):

1. standaard envelop voor een kaart
2. geld- of cadeaubon envelop
3. kleine envelop voor geld of cadeaupas
4. Groot cadeaudoosje, 2x de mal na snijden

5. klein cadeaudoosje zonder verlijmingen
6. doosje in de vorm van een huisje
7. taartpunt
8. vogelhuisje
9. een "klassiek" cadeaudoosje
10. een chique doosje zonder verlijmingen

Om een kans te maken één van de pakketjes van 5 mallen te winnen, moet je:
a. volger zijn van mijn blog (ook als je nieuw bent mag je natuurlijk meedoen ;-) )
b. een reactie achterlaten op dit bericht, 
waarin je de nummers opgeeft van de 5 mallen die je graag zou willen winnen
(en nee, dat staat niet inhalig!)
c. een link op je blog vind ik heel fijn, maar moet niet persé

Je kunt meedoen tot en met vrijdag 15 maart, 12.00 uur. "s Middags zal ik de winnaars bekend maken.
Ik hoop dat jullie deze weggever leuk vinden en wens jullie veel succes!

Pfff, het bericht staat er, sorry voor de niet perfecte layout, maar ik ben nu even klaar met een eigenwijze blogger

100 opmerkingen:

Tinie zei

Lieve Angelique, ik doe graag mee met je weggevertje. Als ik mag kiezen dan kies ik voor de volgende nummers: 1,2,3,4 en 6. Lijkt wel heel hebberig ;-) Ik zal een linkje op mijn blog plaatsen. Lieve groeten Tinie

marga1 zei

Graag wil ik meedoen aan de prachtige give-away.
Ik wil geen voor nr 4.
Groetjes en een fijne avond
Marga

Vera de Gries zei

Leuk!! Ik waag een kansje en doe mee. Hmmmm... Even denken.. Nr. 2, nr. 3, nr. 8, nr. 9 en nr. 10

Liefs, Vera

Angeline zei

Ohhh dit is LEUK!!Ik heb al twee enveloppe mallen maar hier zie ik nog zoveel leuke...YES...ik doe graag mee en ga voor nr.4-6-7-8-9,niets zo leuk als iets kado te geven en om dat dan ook nog eens orgineel in te pakken!!!!

Volg je al en ga nu gelijk even een linkje plaatsen!:-)

Angeline zei

p.s;vergeet uit enthousiasme je te feliciteren met je volgersaantal!Toppie hoor!

CarlaK.be zei

Wauw, superhandig zo'n mallen!
Proficiat met je vele welverdiende volgers!
Ik doe graag mee voor 1,2,4,5 en 8.
Ik zet een linkje op Maaksels van CarlaK.
Liefs!

Van Agnes. zei

Wat een leuke give away! Ik had al een keer een houten mal gezien voor een envelop, maar die vond ik wel erg duur.
Graag doe ik mee voor de nummers:1,2,3,7 en 9.
En gefeliciteerd met al zoveel volgers. Je blog wordt gewaardeerd!!

Groetjes, Agnes.

Mad Moiselle zei

Wat een weggever zeg!!! écht leueueuk! Ik waag mijn kans!
Volgen deed ik al een tijd, linken doe ik zéker (kijk maar bij 'leuke cadeautjes')
Nu nog kiezen... mmm, moeilijk! Dan ga ik voor 4,5,6,7 en 10
Klinkt zo hebberig... nou ik zou eigenlijk al blij zijn met ééntje, maakt niet uit dewelke.
Erg bedankt voor de verloting
ps: bij mij kun je ook wat winnen, altijd welkom!
grotejes

Unknown zei

tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk wil ik heel heel heel graag mee doen !! En als ik niet win wil ik er wel kopen van je (als dat kan) Lijkt me heel leuk om met een mal zelf standaard enveloppen te maken. Mallen maken ? hihi ik ben niet zo handig en creatief als jij hoor ! ik rotzooi meestal maar wat an :-)
ik ga je linken !! liefs, Ellen

JoJo zei

1-2-4-7-9 zijn de mallen die ik uit zou kiezen als ik zou winnen. Dus daar doe ik graag voor mee. groetjes Jolanda

Sofie zei

Waaaaw, hoe jij op zoiets komt, zeg!!! Heel leuk (ik had het bljkbaar nog niet op je blogje gezien; sorry daarvoor..)
Ik zal zeker een link zetten op mijn blog!
Moeilijk kiezen hoor... 3,4,7,9 en 10 ;-)
En proficiat met je vele volgers, kan ook niet nader, hé!
Groetjes Sofie

Unknown zei

Whoeiiiiiiiiiiw Anelique wat een gigagavegiveaway zeg,ik doe graag mee hoor!! Nr 2,3,7,8 en 9 zou ik dan kiezen.
Van harte gefeliess met inmiddels geloof ik al 404 volgers!
Vind ze allemaal leuk hoor!
Ik ga je natuuk linken op mijn fb.
Lieve groet Hester

Unknown zei

Angelique bedoel ik natuurlijk.

Riannes Haaksels zei

Oeh, wouw! Wat veel volgers al. Ik doe graag mee, ga dan voor 4, 5 en natuurlijk 8! Andere 2 verras je me maar mee ;)

Liefs

Herriet zei

Ohh wat een leuke give-away! Kiezen uit 5 mallen... ik zou al blij zijn met 1. Maar 1,2,4,7 en 9 vind ik de leukste. Van harte gefeliciteerd met je volgers! Ik zet meteen een linkje op mijn blog.

Groetjes Herriët

Unknown zei

Tuurlijk doe ik mee, ik ga voor de taartpunt (7) mal, helemaal leuk dat je dit doet,
Ik ga een linkje plaatsen!
Tineke

Unknown zei

403? Da's veeeel! 404 intussen al zie ik... ;)
Leuk idee die mallen, ik ga voor 1, 3, 4, 8, en 9!
Groetjes
Emilia

zal ook linken...

Miss Creatuurtje zei

Leuk leuk! Mij zou je heel blij kunnen maken met 1, 2, 6, 9 en 10 :-)

Linda zei

Angélique, van harte met zoveel volgers en er gaan er vast nog een hoop bijkomen met zo'n leuke weggever. Waar ik natuurlijk ook graag aan mee wil doen. Ik ga voor nr: 4/6/8/9 en 10. Ik zal direct een linkje op mijn blog plaatsen en nog heel veel blogplezier, ik kom altijd graag bij je lezen,liefs Linda.

Anoniem zei

2.3.6.7.8 dat zijn mijn nummers

jemig wat een vet gave give away zeg ♥♥♥
doe dus met alle liefde mee en zal even link op mijn blog plaatsen en flink gaan duimen haha


feliesssss met al ZOVEEL volgers op naar meer
lieve groet jenneke

jumare zei

Geweldig. Hier doe ik graag aan mee. Mocht ik winnen, dan zou ik graag de volgende willen: 1, 2, 3, 4, 9. Ik ga duimen (voor mijzelf, haha).

Erica ♥ zei

Wowwww Angélique, wat heb je iets leuks bedacht zeg, echt
te gek ! Ik vond je tutorial ook al zo leuk, maar had er
nog niks aan gedaan, echt chronisch tijd tekort.
Maar ik wil heeeeel graag met je Candy meedoen, ik vind
hem super.
Dan zou ik gaan voor: 1 - 2 - 3 - 8 - 9.
Ik heb de Candy ook op mijn blog gezet, leuk ☺

Fijne en gezellige zondag nog :)
Lieve groetjes Erica xox ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Unknown zei

Weer niet goed gelezen, als ik Jenneke toch niet had!!!
Doe mij dan maar (ik dacht dat het inhalig zou staan) 10-9-8-6- en vooral de taartpunt 7
We gaan het meemaken!!!
Bedankt dat je dit doet, superleuk!

Creadiva zei

Wat een mooi give away !!
doe graag nummer 2/3/6/8/10

Diane

Moos zei

Ahhhh dit is een leuke weggever meis. En ookal lamineer ik er inmiddels lustig op los ik waag een gokje hoor. Ik heb maar 1 simpel malletje hihihi

Ik ga voor 4, 5, 7, 8 en 9 :-)

Ik ga je even linken als ik de puut aangezwengeld heb. Ik ben nu even "mobiel" hihihihi

Liefs Moos

Linda zei

Ooh wat leuk zeg!! Die wil ik graag winnen...
Ik ga voor mail 5,6,7,8,9,10.

Super!!!

TIO zei

1 4 5 6 8 zijn degene die ik graag zou winnen! ben benieuwd...

Dinah zei

4,6 en 8 vind ik errug leuk,, vooral het vogelhuisje is zo schattig, daarvoor zou ik alleen al mee willen doen. Ik vind het gewone envelopje ook heel leuk nr 1. Nou volgens mij ben ik er nu wel.
Leuke give away!!!!

Lieve groet, dinah

Marjo zei

Ik doe ook graag mee.....geef mij maar 5 taartpunten (mmmmmmmmmmm ) als ik win .....

Liefs
Marjo

Marga zei

Gaaf deze give away, ik ga voor 1,2,3,7,9. Link heb ik al geplaatst en volger ben ik al een hele poos en blijf ik ook. Doei Marga

Maaike zei

Wauw Angélique, Geweldig! Ik zou het graag willen winnen (denk alleen dat ik buiten de prijzen val gezien het aantal deelnemers nu al ;) )
Maar ALS ik win, zou ik heel graag de volgende nummer willen: 10,8,7,6,5,4. Vooral dat vogelhuisje en het huisje ben ik helemaal verliefd op hihi ;)

Hobby Groet,
Maaike
knuffelactie.blogspot.nl
hobbywerkjes.blogspot.nl

creama zei

Gefeliciteerd met zoveel volgers! En wat een geweldige weggever!
Ik ga voor de nummers 1-6-7-8-10
Dat vogelhuisje is helemaal geweldig.

Betsy zei

Lieve Angélique, gefeliciteerd met je meer dan 400 volgers. Dat zegt toch iets over de aantrekkelijkheid van je blog!
Ik doe graag mee met je give-away en kies, als ik in de prijzen val de nummers 1, 2, 6, 8 en 10.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Atelier Valerie zei

Super al meer dan 400 volgers, proficiat!
Graag doe ik ook graag mee en plaats met
veel plezier een linkje op mijn blog.
De nummertjes zijn 6-7-8-9-10.
Zo een kleine doosje vind ik altijd leuk voor iets.
Nog een gezellige avond,
liefs Valerie ♥

Nattie zei

Wat een leuk cadeau.
Ik doe mee voor de nummers 1,3,4,9 en 10.

En mogen er nog vele volgers volgen :-)

deborah haakt zei

Hartelijk gefeliciteerd met je volgers!

En wat een ontzettend leuke give away!
Ik doe graag mee voor de nummers 1,4, 6, 7 en 8.

Groetjes, Deborah
deborahhaakt.blogspot.nl

Lief en Mooi zei

Hoi Angelique, wat een originele en geweldige give away! Met zo'n mal is het probleem Hoe verpak ik een cadeautje leuk, meteen opgelost. Ik kies 5, 6, 7, 8, 9. Groetjes Talitha ♥

Unknown zei

Wat mega leuk ik doe mee voor 2,6,7,8,9:) en ga je volgen!

Gr. Linda

Roelie zei

Hoi Angélique,
super dat je zo denkt aan je volgers die geen lamineerappaaraat hebben! Ik doe niet mee, ik ben in het rijke bezit van een scor-pal en heel veel patronen (meeste gewoon op internet gevonden en opgeslagen).
Dames, allemaal heel veel succes...
Groetjes Roelie

Monique van den Berg zei

Oh Angelique wat een leuke aparte give away. Ik doe graag mee hoor en ga voor 4-5-6-8-10.

En natuurlijk gefeliciteerd met al je volgers.
Groetjes, Monique

Catherine zei

Gefeliciteerd met al je volgers. Logisch dat je er al zoveel hebt, want mijn ervaring is dat je weblog zo heerlijk weg leest. Wat een verwennerij is je mooie give-away. Sinds kort ben ik verslingerd geraakt aan het kaarten en doosjes maken en waag een gokje. Mijn voorkeur gaat uit naar de nrs. 1, 2, 3, 6 en 8.
Liefs, Catherine.

Esther zei

Wat een leuke give-away! Daar doe ik natuurlijk aan mee. Mijn voorkeur gaat uit naar nr 1 en 8. Ben gek op vogelhuisjes namelijk ;)

groetjess

Unknown zei

Oh, wat leuk en wat veel reacties al! Gefeliciteerd met al je volgers! Ik ga het gewoon proberen ;-) en dan voor de nummers 1,3,5,7 en 8. Leuk!! Fijne week! liefs, Nancy

Mijntje zei

Wat een leuke weggever! Ik wil graag meedoen, nummer 1, 4,6,7,8. Wat handig eigenlijk die mallen, kun je ook leuk knutselen met de kinderen:)

Michelle zei

Wat een super leuke winactie! Ik doe graag mee en dan voor mallen: 1,4, 8, 9 en 10.

by Ieke zei

Wat een superleuke give-away. Ik heb je berichtje van laatst in m'n achterhoofd geplaatst om binnenkort eens te doen. Zo kan mams weer aan de knutsel, want zelf doe ik eigenlijk weinig met papier.
Voor moeders zou ik dan ook graag meedoen voor de mallen:
1,2,3,7 en 9.

Anoniem zei

Leuk, die mallen! ik ga voor 1, 3, 5, 6, 8....
wat een mooi idee om zomaar iets weg te geven, naast al die mooie ideetjes die we krijgen,
Hanneke

Jacqueline zei

Leuk, al de reacties te lezen:) Iedereen is het er mee eens, dat je een leuke give-away hebt verzonnen. Ik wil ook graag mee doen, ik ga voor 3,5,6,7 en 10!
Vriendelijke groeten, Jacqueline

Freubeline zei

Super leuk! Hoe kom je toch op die geweldige ideeën? Ik waag graag een kansje voor 1, 4, 5, 6 en 8, maar ik vind het lastig kiezen! De rest vind ik ook zo leuk! Mag ik vragen of je die "patronen" zelf hebt bedacht? Of kan ik die ook ergens downloaden?

Hippehaakwerkjes&zo zei

Super deze lekker malle(n) give away en goed voor de bergen papier die ik als hamster verzameld heb en nooit meer wat mee doe!!
Mag de kans op de mallen nr 1,3,4,8,9 niet laten lopen.

Unknown zei

Een orginele give away :)
Ik zou graag meedingen voor de mallen: 1,6,7,8 en 10.
Linkje op mijn blog is al geplaatst:
http://deeszhaaktenbreit.blogspot.nl/2013/03/give-away-bij-made-with-love.html
Ook heel veel succes voor de andere deelnemers!

ivoorwit.blogspot.com zei

Dit is een prachtig cadeau als je het wint.
Wat kan je er veel leuke dingen mee maken.
Ik doe graag mee. Zal een linkje plaatsen en afwachten maar ....... Fijne dag, groetjes, Thea R.

ivoorwit.blogspot.com zei

O ja, ik mocht ook nog nummers kiezen.
Ga voor nr. 5,6,7,8 en 10.
Groetjes, Thea R.

Angélique zei

Marga, je mag 5 mallen noemen die je zou willen winnen ;-)

Evelien zei

Wat een leuke give away! Aangezien ik geen lamineerapparaat heb en toch graag eens van die leuke envelopjes en doosjes zou willen maken, doe ik graag mee :)
Mijn voorkeur gaat uit naar 1,2,3,9 en 10 :)

Angélique zei

De envelop mallen heb ik van bestaande enveloppen nagemaakt, de overige mallen heb ik gewoon van internet (meeste van Pinterest). Ik zou het vast zelf ook wel kunnen, maar waarom opnieuw het wiel uitvinden ;-)

Freubeline zei

Helemaal mee eens! Ik ga je volgen op Pinterest!

Leonie zei

Gefeliciteerd met al je volgers!
Wat een super leuke give-away! Ik heb gisteren al een poging gedaan om enveloppen zonder mallen te maken, dus dit komt heel goed van pas!
Ik vind nummer 1,2,3,4, en 8 heel erg leuk! (tjemig wat veel!)

Groetjes Leonie

dream-make-share zei

Wat ontzettend leuk die mallen, wat kun je daar een leuke dingen van maken! Ik zou heel graag mee willen doen voor nummer 1,2,3,4 en 8.
Liefs Micki

dream-make-share zei

Ik ga ook nog even een linkje voor je plaatsen op mn blog!

Unknown zei

Hallo,
Ik zou ook graag nog mee doen....
Ik ga voor nr 1 & 8.....

Kaboutertjes en co zei

Wat leuk om cadeautjes te verpakken! Ik doe graag mee voor 2,4,5,6 en 9 :)

Maddy zei

Oww...jippie...wat een gezellige Give Away!! Ik heb wel een lamineerapparaat, maar zie mezelf nog niet één twee drie van die handige mallen maken...hihihi...dus doe heel graag mee als dat mag:-)) Mijn voorkeur gaat uit naar no. 1, 2, 5, 7, en 10.
Gefeliciteerd met je 400+ volgers...en dat er nóg maar vele mogen volgen:-) Grtzz..Maddy

o ja, ik plaats uiteraard even linkje op mijn blog!

Karolien zei

Prachtig dat je dit wilt doen voor al die mensen die geen lamineerapparaat hebben ;-) Ik vind ze allemaal wel leuk, maar ik denk dat ik 4,5,6,9 en 10 het vaakst zou gebruiken.

Jeanine zei

Proficiat met zoveel volgers. Lijkt mij leuk om zulke toffe mallen te winnen. Ik doe graag mee voor: 6,7,8,9,10

Groetjes,
Jeanine

Saskia zei

geweldige weggever maar helaas helaas heb ik zo weinig plaats voor mezelf dat ik me moet beperken tot 1 hobby en dat is naaien dus ... ik moet de give-away aan me laten voorbijgaan maar ik wens de rest wel succes!
Vind het trouwens geweldig, die malletjes!

Unknown zei

Gefeliciteerd met zoveel volgers, je bent er weer eentje rijker! Wat een ontzettend leuke mallen, ik zou graag kans maken op mal 6 t/m 10.
Dit is voor het eerst dat ik met een give away mee doe! Spannend hoor!
Je blog is trouwens erg leuk, zal hier wel vaker komen!
Groetjes, Elly

Frullemieke zei

Wat een leuke give-away!
Daar waag ik graag mijn kans voor :-)
Volger ben ik al en ik zal een link plaatsen op mijn tabblad give-aways.
Ik ga voor nr's 2,5,6,8 en 10
Groetjes Frullemieke

Metsmaakgehaakt zei

Ohh wat een ontzettend leuke give away
ben net volger geworden en doe graag mee
en dan voor nummer 1,2,3,8 en 9

Groetjes Berber

100% Elke zei

Oh, zo handig, die mallen!
Ik doe graag mee!
Mijn favorieten: 1-4-5-6-9.

lielebeesje zei

Hoe leuk! En hoe vrijgevig van jou!
Ik doe graag mee voor 1-4-6-7-8.

KnutzEls zei

Dat zijn handige give-aways, waar ik er graag wel één van zou hebben.

Armanda zei

Graag zou ik mee willen doen met jouw give away , het lijken me vreselijk handige mallen.
Groetjes van Armanda

kervei zei

Die mallen lijken me reuze handig; dan hoeven mensen niet meer van die saaie enveloppen van mij te ontvangen!
mijn favorieten zijn 1, 2, 4, 9, 10.

groetjes,

Ilse

selda zei

wau wat gaaf het is erg leuk ik wil ook graag mee doen

gretel zei

hallo,
ik kom voor de eerste keer op je blog, ben zelf ook een haakgek, wat voor een mooie dingen maak jij dit is zeker voor mij een insperatie..
Ik zou graag meedoen en welk nr of geschenkje is gelijk want ik vind het allemaal mooi
groetjes Gretel

Vera zei

Wat een mooie give away, ik doe mee hoor.
Ik ga voor 3,4,6,8 en 9.
Ga ook gauw een link plaatsen.

Smieke zei

Ik doe graag mee voor 1,2,3,4 en 5.
Link kmt er aan.

Ghea zei

Hi Angelique wat vind ik dit ontzettend lief en leuk van je.....ik ga voor 1-3-5-6 en 10
Liefs Ghea

Syllys zei

Wauw wat een leuke mallen, daar wordt je echt gelukkig van en maak daarom ook graag een kans... Mijn voor keur gaat uit naar 4, 5, 6, 8, 10

Grtjs Sylvia
bysyllys@blogspot.nl

Marloeskreatief zei

Ontzettende leuke give away ik ga voor 3,5,6,7,8. Als je het goed vindt wie weet !!!!!!gr marloeskreatief

mery,s maaksels zei

ik waag een gokje leuk idee gr mery

crea bea in spe zei

wow wat mooi mocht ik winnen dan graag 1.2 4 8 10

Marion leest! zei

Hoi,

Via het blog van Stip en Haak kwam ik hier terecht. Ben net begonnen met haken en op blogs aan het zoeken naar leuke dingen. Kom ik hier een supergave give away tegen. Tja en dan ga ik als nieuwe volger toch maar mijn favoriete mallen doorgeven: nummer 1, 6, 7, 8 en 9. Vooral die taartmal is gaaf. Leuk om een taart te maken met iets leuks erin voor schooltraktaties.

Groeten Marion

Anabel Luna zei

Wow Angelique what a great project,you do a lot of great crafts.All these boxes are very good for samll gift on birthday party and more.I like them all.
have a wonderful week and thanks for always passing by .You are awesome.

Luna :0)

emmel-prutsemieke zei

O ik ontdek je nu pas!! Ik ga nu je blog eens uitpluizen.
Mijn oog viel op de taartpunt!! 5 vind ik wel veel! Nr 1 2 4 5en 7 (zijn dat de juiste lottonummers?)

Made by Marieke zei

Wauw wat een leuke give away! Ik doe graag mee voor de nummers 1, 4, 6, 7 en 8.

Op dit moment heb ik ook een give away lopen op mijn blog. Doe je mee?

Groetjes van Marieke
Made by Marieke
www.madebymieke.blogspot.com

crealine zei

Ohh, da's een gave give-away zeg !
En wat heb je al een hoop volgers, maar dat kan toch ook niet anders met zo'n leuke en gezellige blog die ook nog vol met tips en ideeën zit !
Ik zou heel graag een gokje willen wagen voor nr 2,5,6,9 en 10.....
Ik ga duimen hoor ! ;-)))))

Groetjes,

Caroline :-)

Rosita zei

Wat een leuke binnenkomer. Ik kom net van Homemade by Nancy en link daar door naar deze blog. Gezellig en leuk.
En dan ook nog elkaar spullen geven.....
Ik ga geen nummers invoeren voor de mallen, ik ben hier voor de eerste keer. Dat zou niet erg aardig zijn voor alle trouwe volgers. Maar leuk vind ik het wel.
Kom zeker nog eens terug.

Fotootje vandaag zei

ik ga voor 1,2, 4, 6, 7 en 8, leuk!

Unknown zei

Oh wat leuk, wordt direct volger, kwam via via op je blog en heb je ook nog een give-away!
Ik ga voor nr.1 4 5 6 en 8 .
Groetjes Anita

365snailmail zei

*duimduimduimduimduimduimduim*
graag wil ik kans maken op 2, 4, 5, 8 en 10

Kreatita T zei

Ik doe ook heel graag mee als het mag, maak af en toe zelf mijn enveloppen, maar zoveel leuke dingetjes, wil ik natuurlijk wel winnen!

Kim Monster zei

Haha leuke actie! ik doe graag mee
4-5-7-8 en een verassing hou ik het op :D

liefs

Kim Monster zei

Heb een linkje op mn blog gezet voor mijn 6 volgers! wie weet doen ze ook mee :D

KYLLKATZZ zei

Schöne Verlosung, da mache ich doch gerne mit, 1...3....4...9...10 wäre toll wenn ich gewinnen würde

Liebe Grüße
Marion

Angélique zei

Natuurlijk doe je wel mee! Ik zet je er gewoon bij ;-)

EMF zei

Angelique,
Wat een leuk blog heb je, ik ben een nieuwe volger en doe heeeel graag mee aan de mallen give away.
Super om mijn freubeltjes kado te doen in een zelfgemaakt doosje. ik doe graag mee voor de nrs:
2/4/5/9 en 10.
ik hoop snel weeer iets van je te zien en te volgen
Groetjes Ellen

Miekk zei

Van via naar ben ik hier terecht gekomen. SUPER, zo handig als je de mallen maakt. Ik heb niet alle reacties gelezen, wil ook niets winnen, ik heb alleen nog een tip.
Voor alle niet-lamineereigenaren:
voor de doosjes kun je de te gebruiken vormen(binnen je printmaten) ook op de achter(binnen)kant van je te gebruiken papier printen.

Dank en succes,
groetjes, Miekk

Angélique zei

Dankjewel voor deze aanvulling Miekk. De mallen die ik heb gebruikt (bijna allemaal van internet geplukt) zijn ook op A4 formaat, groter kan er niet gelamineerd worden en kunnen dus zeker ook op jouw manier gebruikt worden ;-)