donderdag 14 maart 2013

Ontvangen give away

Daarnet ging de deurbel, het was de man van de pakketdienst met een pakket voor mij :-)
Het is de prachtige krans die ik van Tineke heb gekregen omdat haar blog Muts en meer...haken 210 volgers op de teller had staan! Ik zeg "had", want inmiddels zijn het er 215 en dat is niet voor niets! Ga er eens kijken als je het blog nog niet kent, want bij 220 volgers geeft ze nog zo'n leuke krans weg, maar dan met een leuke paashaas :-)
Hier is de krans die ik heb mogen ontvangen:
Lief hè? Dank je wel Tineke, ik ben er heel erg blij mee!

Denken jullie ook nog even aan mijn give away? Je kunt nog mee doen tot morgen 12.00 uur door te reageren op dit bericht, morgen middag maak ik de winnaars bekend.

23 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

Wat een leuke krans, bofkont ben je. Gelijk in Paas sferen !

Unknown zei

Leuk ! :-)

Unknown zei

Oww Angelique het is echt een plaatje die krans ♥
Lieve groet Hester

Unknown zei

Hij is je gegund! Dank voor nog meer publiciteit!!!

Linda zei

Zo,jij hebt de Paas al binnen ;-))

Michelle zei

Alweer iets gekregen? Zow bofkont :) Super leuk gemaakt!

Anoniem zei

owwww werkelijk prachtig is ie he ♥
geniet ervan enne welverdiend
lieve groet jenneke

Dirkje Spreeuw zei

Mooi! Jij bent meteen in de paasstemming, denk ik. Wat is die Tineke toch een schat, hè.
Groetjes,
Paula

Jacomijn zei

Oo, wat grappig !!! :o)!!!

Marga zei

Heel erg leuk die krans, zo kom je al in de paasstemming.
Groetjes Marga

Lief en Mooi zei

Dat is inderdaad lief!

Unknown zei

Wat een bijzondere krans, daar heeft ze veel werk van gemaakt.

Erica ♥ zei

Dat is nog eens een leuke krans die jij gekregen
hebt, leuke verrassing hoor ☺

Fijne knutselweek nog gewenst :)
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Jacqueline zei

Ah.. wat een leuke krans heb je gekregen van Tineke!!

Miss Creatuurtje zei

Leukerd! Fijn voor jou!

Betsy zei

Bofkont! Dit is echt een leuke krans!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Angeline zei

Ohhh Angelique van Harte met die gezellige paaskrans!

grtzzz;-)

Mijntje zei

Wat een leuke prijs heb je gewonnen! Die krans zal wel een mooi plaatsje krijgen!

mingle-mangle zei

zoo leuke krans heb je gewonnen,gefeliciteerd!!

groetjes mingle-mangle

Hobbyrita zei

Angelique heeft weer een leuke give away gewonnen, supermooi zeg! Echt knap gemaakt, maar ik zou het met breiwerk doen :) Maar zeker de moeite om zomaar te krijgen!
Groetjes, rita

Unknown zei

Leuk!! Nu maar niet buiten ophangen, wat een naar weer hè, bah! Natte sneeuw weer hier. Niets aan. Nou ja, op de bank met een haakwerkje dan maar ;-)
fijn weekend vast! liefs, Nancy

Ghea zei

ja wat leuk heeft tineke dit gemaakt he, en jij bent de gelukkige proficiat.
Liefs Ghea

Hanni zei

So beautiful wreath! What a great idea for Easter!