donderdag 28 maart 2013

Swap

Zoals ik in mijn vorige blogberischt al had gemeld, doe ik een swap. Judith van het vrij nieuwe blog 123 probeersel wilde heel graag van die mallen die je met mijn give away kon winnen en vroeg of ze ze kon kopen van me; uh... nee, sorry, maar swappen wil ik wel. Zo kwam het dat ik mallen zou maken en Judith zou iets voor mij maken, ik liet mij graag verrassen. Nu ben ik nog niet zo ver met mijn deel, maar Judth wel en vanmiddag viel er een envelop van haar met een harde klap  op de deurmat. Kijk maar even mee wat er in zat:
Een mooie voorjaarsketting, magneetjes, een stoere armband, bladwijzers (allemaal door haarzelf gemaakt), een mooie kaart, een origineel haakboek (staan heel leuke projecten in!) en een vilten vogeltje!
Wat een enorm pakket! Dank je wel Judith, je hebt goed je best gedaan, ik ben er heel blij mee!
Nog even geduld, dan kun jij ook zelf enveloppen en doosjes maken ;-)

22 opmerkingen:

zeeuwsmeisje zei

Wat een leuk pakketje heb je ontvangen. Beetje voorjaar.
gr lisette

Vera de Gries zei

Wat een gaaf pakketje heb je gehad!!! Ben erg nieuwsgierig naar het boek. Tja, eenmaal gek op boeken, altijd gek op boeken! Als je er wat uit gemaakt hebt, laat je het dan zien? ;) Liefs!

Tinie zei

Cool pakketje heb je gekregen. Ik ben benieuwd wat je gaat maken? Fijne paasdagen, lieve groet Tinie

Zaanse Zolder zei

Leuk pakketje zeg, dat boek is tof!

Dinah zei

Een hele leuke swap!!! Heel diverse ook.

Lieve groet,dinah

Jacomijn zei

Leuk !!! Vooral dat boekje lijkt me erg interessant !!! :o)!!!!!

Anoniem zei

zo dat boek zal me een knal hebben gemaakt zeg wat een enorme mooie lieve spullen allemaal
geniet meis./.....ook jou kant gaat gaaf worden

lieve groet jenneke

creama zei

Wat een verrassing! Leuk!
Ik heb de mallen gemaakt van jouw voorbeelden, en we zijn met het huisje aan het knutselen geweest. Zie berichtje op mijn blog: kadoideeblog.blogspot.nl
Dus nogmaals bedankt voor je mallen!!
groeten Cream@

Metsmaakgehaakt zei

Wat een leuk pakket heb je gekregen. Ben ook heel benieuwd wat je uit het boek gaat maken.

Angélique zei

Gaaf creama!

Frederika zei

Leuk pakket. Heerlijk toch zo'n swap.
Fijne paasdagen Frederika

Betsy zei

Wat een leuke swap. Je bent echt lekker verwend. Dat boek kende ik nog niet. Laat je daar nog eens iets uit zien?

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Maddy zei

Wat een leuk pakket heb je gekregen! Judith heeft zeker goed haar best gedaan...leuk hoor!! Grtzz..Maddy

Franciens Haakwerk zei

Ziet er heel leuk uit, veel plezier ermee en fijne Paasdagen gewenst.

Elizabeth zei

Wat een gaaf boek, ik ken het helemaal niet! Maar 't is wel aan jou besteed denk ik...

groetjes, Elizabeth

Angeline zei

Ohh Angelique....een heerlijk swappakket,leuk...geniet er lekker van!

Hobbyrita zei

Wat een verwennerij van je swapmaatje Angélique, zulke leuke dingen dat je kreeg! Geniet ervan!
Groetjes, rita.

Jolanda zei

Dat is een leuke ruil! Heb je mooi wat te doen dit weekend!

Angela zei

Wat een verwenneritus. Erg leuk idee zo kun je elkaar blij maken zonder geld.
Liefs Angela

Monique zei

Dat is nog eens leuke post! Geniet ervan!
Groetjes, Monique

marmarel zei

Nou, jij hebt de buit alvast binnen! :-) Ik heb al even doorgeklikt naar haar blogje.

Erica ♥ zei

Wat gaaf zeg dit pakketje, je kan voorlopig wel
creatief zijn met wat jij allemaal nog moet doen
ahhaaha, probeer er lekker van te genieten ☺

Een gezellig (paas/knutsel)weekend gewenst ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl