maandag 29 april 2013

Bloem "Marieke"

Ik was net op het blog van de knutsel-meiden (dochters van Jacqueline, knutsel-mam) en daar stond toch zoiets bijzonders: Marieke, de jongste van de 2 (ze is 10!) had voor haar moeder een patroon van een mooie bloem verzonnen en ook gedeeld op haar blog. Nou, die wilde ik wel meteen uitproberen! Hier is mijn resultaat:

Hoe vindt je hem geworden, Marieke? Ik vind het super knap dat zo'n jong meisje al zo'n mooie bloem kan bedenken! Als je deze bloem ook wilt haken, kun je het patroon hier vinden.
Dank je wel Marieke, voor het leuke patroon!

Ik ben verder nog bezig met Barbiekleertjes voor mijn nichtjes te maken (haken en naaien), maar die laat ik pas over een tijdje zien, want hun grote zus komt tegenwoordig regelmatig op mijn blog kijken (wat ik erg leuk vind!) en stel dat ze heel per ongeluk iets verklapt aan haar zusjes ;-) 
Gelukkig is de rust hier weer een beetje teruggekeerd, er is weer meer ruimte voor ontspanning, dus ook voor blogs lezen en reageren. Iedereen die geduimd heeft voor mijn moeder wil ik hartelijk bedanken, het heeft zeker geholpen!

25 opmerkingen:

Linda zei

O,daarom was het zo rustig bij je, ik miste je reacties al een poosje maar fijn dat je mee doet met mijn weggever, groetjes Linda.

Jacqueline zei

wat super!!!
dat je mijn bloem heb gehaakt

groetjes marieke

hooksandyarns zei

Hi Angelique. What a cute little flower - thanks for the link to Marieke's blog. :)

TIO zei

oh, inderdaad een hele leuke bloem! Mooi!

Franciens Haakwerk zei

Fijn te lezen dat je in rustiger vaarwater aangekomen bent, fijne dag morgen!

Vera de Gries zei

Fijn te lezen dat het allemaal weer wat rustiger is geworden! Mooi bloemetje, ik ga ook even kijken!

Liefs!

Gonny zei

Wat een leuke bloem.

Groetjes, Gonny

kristel zei

Mooie bloem en een leuke blog, weer eentje om te volgen.
Leuk om te lezen dat de rust is weergekeerd, geniet ervan.

Erica ♥ zei

Ik heb een poosje je blog niet bezocht, maar ik lees nu
dat het beter gaat met je moeder ? Super meis !
Wat een leuke bloem heb je gemaakt, ik vind hem helemaal
geweldig ☼

Een gezellige Koninginnedag gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Hobbyrita zei

Blij dat het weer wat beter gaat en je weer wat tijd en ruimte hebt voor jezelf! Leuke bloem die Marieke gemaakt heeft, fleurig :)
Heel benieuwd om binnenkort de rest te zien van je projectjes. En we blijven duimen voor je moeder!
groetjes, rita.

Moos zei

Wat een opluchting te lezen dat het beter met je mams gaat meis! Houden zo hoor!!!!!

Enne je bloemke van Marieke .... prachtig en zooooo knap van haar!!!!!!

Natas Nest zei

L♥vely flower, Angélique!! Thanks for the pattern :-))
Have a wonderful week!!
xxx Nata

Hippehaakwerkjes&zo zei

Fijn dat het weer wat beter loopt allemaal. En de bloem is mooi geworden

Pauline zei

Leuk bloempje!
Enne..wat fijn dat het bij jou weer wat beter gaat.
Wat een wissel trekt het op een mens he...Ontspan nu maar een beetje, rust lekker uit en slaaaaap.
Hier is ook gelukkig de rust aardig weergekeerd, pappie mag deze week naar huis!

Miss Creatuurtje zei

Wat fijn dat de rust is weergekeerd en al die duimen geholpen hebben voor je mams! Inderdaad heel tof dat zo'n kleine meid al een leuk bloemetje kan uitvinden, die komt er wel!

Betsy zei

Fijn om te lezen dat het beter gaat met je moeder. Dat geeeft inderdaad weer rust.
Leuk dat je de bloem van Marieke al hebt gehaakt. Dat heb je snel gedaan! Ik ben benieuwd naar de barbie outfits...

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Dirkje Spreeuw zei

Wow, dat is zeker knap van Marieke!
Fijn dat alles weer beter gaat en dat je weer wat rust hebt. Geniet ervan!
Groetjes,
Paula

by Ieke zei

Oeps, het bericht over je moeder had ik even gemist. Ik hoop maar dat het goed gaat met haar...

Ik had je al gemist!

Unknown zei

Fijn dat er weer wat rust is!! De bloem is erg leuk, knap van die meiden hoor! En leuk, barbiekleertjes!! Ben benieuwd! ;-) liefs, Nancy

Anoniem zei

ik denk ik ga toch is ff neuzelen mis je.....heb ik gewoon een blog gemist zeg
fijn dat er weer wat rust is!!!!! en je bloem is erg leuk ♥

liefs jenneke

sieneke zei

Prachtige bloem, ook je andere creaties zijn prachtig.

sieneke

susie zei

Hé A'que. goed voor jou dat de rust teruggekeerd is en dat de duimen hebben geholpen.
'k Was er ff tussenuit maar ik ben ondertussen terug bijgebeend. En WAUW ...dat kostuum voor je jongste. Hoedje af hoor !!

Ferme bloem heb jij hier gemaakt. Wat knap van dat kind seg, zomaar een patroontje uitvinden !

Nog een zalige zonnige zondag ... :)

Unknown zei

fijn dat je weer wat tijd hebt en de rust een beetje is weergekeerd, ik kwam je weer tegen van de week en denk even kijken,en ja hoor ook alweer activiteiten die ik gemist heb, maar ik volg ook niet meer alles, komt wel weer!
Lekker van de zon genoten vandaag
Liefs Tineke

marmarel zei

Wat knap gedaan, ik ga zo eens bij haar kijken! Leuk, barbie-kleertjes, dat heb ik al zó lang niet meer gedaan. Ik ben er een tijd zo fanatiek mee bezig geweest (ik heb er ook heel wat verkocht).

Tante Titi zei

Fijn dat er weer rust is voor je! ik zal eens kijken op de blog, zo knap 10 jaar en dat zoiets verzinnen!