maandag 6 april 2015

Zwart en harig

Er wonen, net als bij de meesten van jullie, heel wat ideeën in mijn hoofd, zo ook om onderstaande amigurumi te maken. Een klein projectje maar de ideale tegenhanger van de zoete deken waar ik toch best een tijdje mee bezig ben geweest.
Ik vind het zo'n schatje geworden! :-D
Kijk, hij is lekker buiten aan het spelen, maar ook binnen is hij welkom, hoor.


Hij is nog maar klein, hoor, dus geen paniek; hij is maar 14 cm :-)


Hij is gehaakt met een dubbele draad acryl en naald 4. Zijn lijf en poten zijn met sprietjes garen afgewerkt, zijn koppie alleen geborsteld. Ik heb geen patroon gebruikt, wel meegeschreven dit keer, maar ik denk dat er niet zoveel mensen zijn die graag een spinnetje willen haken. Of toch wel? Laat maar weten, dan plaats ik het patroontje hier op mijn blog.

In mijn vorige blogbericht schreef ik al dat ik met nog 2 van die leuke "card in a box"-kaartjes bezig was. Ik heb ze nu voor zover klaar. Als ik weet voor wie ze bestemd zijn, kan ik ze makkelijk af maken, want de ballonnetjes zitten nog los (om eventueel cijfers o.i.d. op te zetten) en ook de flapjes zijn nog volop te versieren.


Weer heel anders, maar ook feestelijk.

24 opmerkingen:

Remco zei

Wat een lief spinnetje, en die kaarten zijn geniaal!

Gonny zei

Hij lijkt net echt. Ik schrok eigenlijk best wel een beetje, maar als je goed kijkt ziet hij er toch wel heel lief uit.

Dirkje Spreeuw zei

Geweldig die spin, zo op mijn mobiel lijkt hij griezelig echt :-)
Fijne dag nog
Groetjes
Paula

Dirkje Spreeuw zei

Geweldig die spin, zo op mijn mobiel lijkt hij griezelig echt :-)
Fijne dag nog
Groetjes
Paula

Angélique zei

Anatomisch gezien klopt er helemaal niets van, hahaha :-)

Angeline zei

Ha,ha,ha...geweldig die spin Angelique!Lekker komende halloween voor je raam laten bungelen!De boxkarrten zijn super leuk!Wat ben je toch een veelzijdige crea bea!

Grtzzz
Angeline

Corine zei

Geweldig die spin. Ik wil er wel één haken voor mijn dochter, die is namelijk doodsbang voor spinnen! Dus als je het patroon wilt delen, zou ik dat erg leuk vinden!

Groet, Corine

Frederika zei

Oh wat een leuke spin. Daar zou ik graag het patroon van hebben. Dus ik kijk uit naar de dag dat je hem op je blog zet.
De doosjes zien er prachtig uit.

blauwruitje zei

Het is vast een schat dat spinnetje van jou maar hij mag lekker bij jou blijven wonen. Ik heb het niet zo op die kriebelbeestjes. Je kaarten zijn trouwens weer heel leuk. Groetjes Sandra

Elizabeth zei

Ik vind hem geweldig en houd dus ook echt van spinnen!
Kom maar op met dat patroon.. als het tenminste niet teveel werk is...
Er ligt hier ook nog van dat rafelige garen om hem lekker harig te maken.
En je kaartjes in een doosje zijn zo grappig!

Unknown zei

WOEHA, 14 cm????? Ik ben al weg gerend.........

juffrouw Ooievaar zei

Ik ben niet bang van spinnen, hij/zij ziet er eigenlijk wel lief uit;-)
Mooie kaarten, weer heel iets anders dan die je gebruikelijk ziet, lekker bezig:-)

E Strea Chikitu zei

lekkerrrrre spin! brrrr

xxx Myra xxx zei

Geweldig!!!

Unknown zei

Lijkt me wel een vriendelijke spin. Leuk gedaan!

Pauline zei

Leuk om tussen de bananen op je fruitschaal te leggen, haha

Tinie zei

Nee, voor deze spin ben ik niet bang. In tegenstelling tot de echte levende harige spinnen, brrrr. Lieve groetjes tinie

Vera zei

Geweldig de spin. Die wil ik ook wel eens maken, dus ik hou me aanbevolen voor het patroontje.
De kaartjes zijn super. Wat ze nog extra bijzonder maakt is de persoonlijke noot die je er aan geeft.

Unknown zei

Hoe bedenk je het !!!! Geweldig. Vind het een toffe spin voor te maken met Halloween.
Kaartjes zijn ook top !!!
Grtjs
Daniëlle

Christine W zei

Griezel...een spin. Normaal ben ik daar niet zo happig op, maar deze mag wel in de hoek van mijn kamer hangen...
Je kaartjes zijn echt heel erg leuk!

HaakBrei-n zei

Ik ben helemaal geen fan van spinnen, maar deze vind ik lief😃 ik zou hem zo willen haken zodat er ook eentje bij mij thuis mag komen wonen. X Chantal

Hobbyrita zei

Geen spinnenfan, dus ik ga hem zeker niet maken, maar hij ziet er wel goed uit, knap gemaakt!
Grtjes, rita.

kervei zei

Dat is nog eens een gezellige spin!

Groetjes,

Ilse

Michelle zei

Deze spin zou ook gerust bij mij binnen mogen komen. Zijn andere soortgenootjes worden wel vriendelijk buiten gezet..