zaterdag 9 september 2017

Hèhè, dat is lang geleden

Hallo lieve blogvolgers (hartelijk welkom aan alle nieuwkomers, de club groeit nog steeds en daar ben ik heel dankbaar voor!), eindelijk laat ik weer eens wat van mij horen.
We waren met de camper weer lekker op vakantie, deze keer naar Denemarken, Duitsland en we zijn nog een dag in Polen geweest en een dag in Tsjechië; die laatste twee waren onvoorbereid, vandaar maar elk één  dag). We hebben het heerlijk gehad en bevinden ons inmiddels alweer een week in het normale leven.

Gelukkig heb ik nog wel wat kleine haaksels te laten zien, ik heb niet helemaal stilgezeten (eigelijk helemaal niet, maar ik kan nog niet alles laten zien).
Vlak voor de vakantie was ik al begonnen aan een teckeltje, het patroon vind je bij Mingle Mangle (bedankt dames!), ik heb het neusje anders gedaan.




Lief toch? Deze teckel gaat rondsnuffelen in mijn virtuele winkeltje tot een nieuw baasje voor hem zich meldt ;-)

Ik heb het al vaker verteld, Remco is verslaafd aan ijs eten (denk maar bijvoorbeeld aan de deken die ik vorig jaar maakte) en nu heeft hij bedacht dat hij een ijsjes-kerstboom wil; om een begin te maken gaf hij mij een pakketje om 2 ijsjes te maken.


Tsja, dan moet ik wel hè  ;-)
Maar omdat ze zo lekker weg haken heb ik er nog wat bij gemaakt


De twee linker ijsjes zijn uit het pakketje en gehaakt met acryl, de anderen heb ik met katoen gehaakt. Aan het eerste ijsje had ik een lusje gehaakt, maar Remco wil ze zonder.

Ik heb voor de vakantie nog wat kaartjes gemaakt die ik wil laten zien.
De eerste voor mijn jongste zoon zijn verjaardag:


Dan een voor een cliënt:

En nog één  voor een jarige jonge dame:

Dat was het even voor nu, meer houden jullie tegoed.
Ik ga jullie blogs weer lekker lezen, al kan ik onmogelijk alles teruglezen.
Dank jullie wel om mijn bericht weer te lezen en alvast bedankt voor alle reacties. Helaas heb ik last van hardnekkige spam dus het duurt even voordat je reactie op het blog staat, maar ik lees ze graag!

26 opmerkingen:

Lisa zei

Zo jij bent creatief bezig geweest. Wat een leuk teckeltje. De overhemd kaart is super!
Groetjes Lisa

zeeuwsmeisje zei

Wat leuk dat je weer terug bent. de vakantie klinkt erg fijn, lijkt me heerlijk zo met de camper op pad.
Dat van de spam herken ik, krijg steeds allerlei buitenlandse reacties in een taal waar niemand iets van snapt. Hoop dat het snel opgelost is.
gr lisette

Natas Nest zei

Welcome back, Angélique, nice to have you back in blogland! The little doggy is so sweet and it's a good idea to use the crocheted popsicles for the christmas tree, they are great! Your cards are very pretty, too, my favorite is the one with the little bird :-). Happy weekend!! Nata xxx

Antoinette zei

Oh wat een heerlijke vakantie !
Een Kerstboom met ijsjes :) Wat een geweldig leuk idee.
De overhemd kaart vind ik trouwens ook hartstikke goed bedacht en je tekkel is té schattig .

Die spam heb ik ook wel eens, vreemde taal, verwijder ik dan maar, maar die is even snel weer terug, de aanhouder wint ;)

Ron Homan zei

Hoeveel ijsjes moet je nog?

De Breimeisjes zei

Wat leuk allemaal! Geweldig, een ijsjes-kerstboom :-)
Groetjes,
Akkelien

Frederika zei

Wat een leuk idee die ijsjes.
Dat gaat een prachtige boom worden.
Je Teckeltje is ook superleuk.

Dinah zei

Wat een schattige dashond die krijgt vast snel een nieuw baasje.Ik ben ook verslaafd aan ijsjesvooral waterijsje heerlijk een raketje of perenijsje.

Lieve groet, dinah

Anoniem zei

Een ijsjeskerstboom, o jee! :-) Dat wordt wel lekker kleurrijk! Je kaarten zijn trouwens ook weer prachtig!!

Remco zei

.... euh, nog een heleboel!

Remco zei

Ik kan niet wachten tot het kerst wordt, ze zien er echt geweldig COOL uit!!!
Thanks kanjer!

blauwruitje zei

haha een ijsjeskerstboom. Daar wil ik met kerst foto's van zien! Ga je nog naar het haakcafe?
Groetjes Sandra

casa crea d' emilia zei

Jam, al die ijsjes. Mooi hoor. Ik ben benieuwd naar je ijsjeskerstboom, wel foto's hoor ;-).
Fijne avond.

Lieve groetjes,
Emily

ineke zei

ben benieuwd naar je boom vol ijsjes.. je maakt daar toch wel een foto van in december he!!! teckeltje is schattig.. en leuk die kaarten.. ik ga binnenkort ook maar weer eens wat kaarten maken want de voorraad is haast op !!

Margaret zei

Schattig teckeltje. Die is vast snel weg uit jouw winkeltje.
Wat lees ik nu, een ijsjes-kerstboom? Zo bijzonder. Ik ben benieuwd hoe die boom eruit ziet. De ijsjes die je hebt gemaakt zien er heerlijk uit.
Je hebt mooie kaarten gemaakt. Vooral die voor jouw zoon vind ik speciaal en mooi.

Groetjes, Margaret

Vera zei

Dat lijkt me een heerlijke vakantie geweest. Slim van Remco om een pakketje te kopen, kun jij aan de slag voor de ijsjes kerstboom.
Het hondje is schattig geworden. Leuk idee om er een sleutelhanger van te maken>
En wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt.
Trouwens, die spam heb ik ook last van, gewoon hardnekkig verwijderen.

Franciens Haakwerk zei

Ook al was het vakantie, je hebt niet stil gezeten, schattig teckeltje heb je gemaakt maar je kaarten vind ik ook super hoor, vooral de "mannen" kaart :) groet Francien

Pippa's Hus zei

Een ijsjes kerstboom?! Ik kan niet wachten, hihi. XX Esther

juffrouw Ooievaar zei

Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad én fijn dat je weer terug bent in blogland ;)
Je teckeltje is een schatje en je kaarten zijn prachtig.
Het is wel weer eens iets anders als anders een ijsjes kerstboom ;)
Groetjes Anita

Elizabeth zei

Ja, ik had je al gemist... Maar ik verwachtte ook dat je op vakantie was!
Heerlijk om zo met de camper te 'zwerven'..., of hadden jullie een vooropgesteld plan?
Wat een lief hondje heb je gehaakt, hij gaat vast een baasje vinden. Ik ben ooit ook aan een teckeltje begonnen, maar ik geloof dat alle onderdeeltjes nog ergens los in een zakje liggen... , zielig hè...
Ik weet niet hoe het nu moet met die ijsjes in de boom als er geen lusjes aan mogen... Hoe moet dat nu worden opgelost?

Groetjes, Elizabeth

Elizabeth zei

Test

Angélique zei

De ijsjes worden met kerstbalgaakjes in de boom gehangen ;-)
Als wij met de camper weggaan hebben wij nooit een plan. We bepalen een land, daar wordt de eerste dag op ingesteld en daarna stippel ik elke avond de route voor de volgende dag uit, meestal zijn dat heel mooie routes :-), echt zwerven dus.

Ateljee de Kraal zei

Heerlijk in je vakantie haken, zeer relaxed. Heb ik ook gedaan, je ijsjes vind ik top!, groetjes

mingle-mangle zei

hey bedankt voor de link naar ons blog, graag gedaan hij is prachtig geworden, de ijsjes en de kaartjes trouwens ook
fijn weekend liefs de mingle-mangle dames

Els zei

Wat een gave dingen heb je gemaakt! De teckel is erg leuk! En wat zijn de ijsjes vrolijk!

Christine W zei

Hahaha, die ijsjes! Heel leuk! Verder heb je ook niet stilgezeten! Prachtig teckeltje en mooie kaarten.