vrijdag 15 maart 2013

Uitslag give away.....

Goede middag allemaal!
Jullie zitten vast al úren zenuwachtig op het puntje van jullie stoel :p
Ik vind het aantal reacties echt overweldigend, ik had niet gedacht dat het zo gewild zou zijn. Super leuk al die enthousiaste reacties te lezen!
Voor ik het vergeet (en natuurlijk om de spanning iets op te voeren, hihi): Hartelijk welkom voor alle nieuwe volgers! Gezellig dat jullie je aangemeld hebt, ik hoop jullie nog vaak te zien hier, dus laat gerust van tijd tot tijd een reactie achter, want daar geniet ik zo van :-)

En dan nu........



Trommelgeroffel......



(ik ben geholpen door mijn cliënt van vanmorgen, die vroeg ik om 2 cijfers te noemen tussen 0 en 87)



Het werden.....



13 en 50!

Herriët en Evelien, hartelijk gefeliciteerd!


Maar.....

Ik vond dat er met zoveel enthousiaste reacties nog een derde winnaar moest zijn en dus vroeg ik de kassière bij de supermarkt een cijfer te noemen tussen de 0 en 87. Ze was erg verbaasd (dat gezicht was al mijn prijs), ze noemde .....

4!

en dat is Angeline!
Ook jij hartelijk gefeliciteerd!

Herriet, Evelien en Angeline, als jullie je adres even naar mij mailen (zie mijn profiel), dan ga ik zo snel mogelijk de mallen voor jullie maken.

Sorry voor alle andere deelnemers, maar 15 mallen maken is al best veel. Je kunt altijd nog zelf aan de slag met de tutorial. Voor de geïnteresseerden: als je de patronen van de door mij gemaakte mallen wilt, mag je me mailen, dan mail ik ze naar je, ze komen bijna allemaal van internet.

Fijn weekend allemaal!

45 opmerkingen:

creama zei

Gefeliciteerd dames! Stiekem ben ik wel een beetje jaloers... Ik heb al wel zelf een enveloppenmal gemaakt nav jouw tutorial, maar ik vind je vogelhuisje zo geweldig. Heb je daar een voorbeeld van? Of een plekje waar dat te vinden is?
groeten Cream@
kadoideeblog.blogspot.nl

Atelier Valerie zei

Van harte gefeliciteerd dames!
Veel plezier met deze mallen.
Geniet van het weekend,
liefs Valerie ♥

TIO zei

Gefeliciteerd aan de winnaars!!

Vera de Gries zei

Van harte gefeliciteerd dames!!!

Michelle zei

Gefeliciteerd aan de winnaars! Dit was een super leuke win-actie ;)

Linda zei

Gefeliciteerd allemaal en Angélique bedankt voor deze leuke weggever!!

Mijntje zei

Gefeliciteerd voor wie gewonnen hebben! Angelique, ik zou graag het patroon/voorbeeld van het vogelhuisje van je ontvangen, of waar ik het kan vinden. Lijkt me zo leuk om met mijn dochter te gaan beplakken.
groetjes Mijntje

Moos zei

Gefeliciteerd meiden! Dat gaan mooie vlopjes worden :-)

Margaret zei

proficiat dames. Ik kan me voorstellen hoe de kassiere heeft gekeken.

Tinie zei

Gefeliciteerd voor de winnaressen. Angelique bedankt voor het organiseren van deze mall(e) weggever!! Hihi
Lieve groetjes en een fijn weekend Tinie

Mamadoggie zei

Leuk hoor! En dan zomaar zoveel weggeven! En wat origineel om de nummers zo te 'trekken'. Die hou ik in gedachten. :-)

Lief en Mooi zei

De bofferds: gefeliciteerd! Bedankt voor deze spannende verloting! Fijn weekend, X Talitha

Maddy zei

Van harte gefeliciteerd dames!! Angélique hartstikke bedankt voor het geven van deze leuke Give Away en ook voor het extra kansje!! Grtzz..Maddy

by Ieke zei

Gefeliciteerd winnaars!

En Angélique,succes met je mallen maken;-)

marmarel zei

Wat leuk, die actie bij de kassa! Ik had dat gezicht wel willen zien. :-))
Da's waar ook, je had een give-away, helemaal vergeten (ik kon eerst niet kiezen). Hartelijk gefeliciteerd voor de winnaars!

Angélique zei

Ach, wat zonde! Volgende keer beter!

Evelien zei

Ow wat gaaf! Je hebt mij erg blij gemaakt! Ik zie al weken lang overal mooie papiertjes hier in huis en iedere keer denk ik, goh dat zouden best leuke envelopjes zijn. Maar het ontbreken van een leuk malletje heeft mij telkens tegen gehouden. Daar gaat dus binnenkort verandering in komen :D

Angélique zei

Nee, mijn cliënt heeft je blij gemaakt, ik zal het doorgeven :-)Ik ga jou nog blij maken, als het op je mat beland.

Erica ♥ zei

Gefeliciteerd aan alle dames.
En Angélique, dank je wel voor het beschikbaar stellen
van de prijs.
En mocht je tijd hebben, zou ik best de mal nummers
die ik opgegeven had per mail willen ontvangen, dan
kan ik altijd nog zelf gaan stoeien ermee ☺

Alvast een gezellig (knutsel)weekend :)
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Unknown zei

Angelique, een super give-away was het !! doe maar gauw nog een keer hihi, winnaars gefeliciteerd !!

Fijn weekeinde :-)
liefs, Ellen

Unknown zei

Gefeliciteerd dames! Leuk :)

Betsy zei

Angélique bedankt voor het organiseren van deze give-away. Superleuk! En de dames die gewonnen hebben: gefeliciteerd met de mooie mallen!
Fijn weekend en een lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Anoniem zei

owwwwwwwwwwwwwwwwwww jammerrrrrr ...maar tuurlijk wens ik de andere echte feliessss toe want net zo hart gegund en jou wil ik bedanken voor deze vet gave kans ♥

leuk dat gezicht van de kassiere whihihi

lieve groet jenneke

JoJo zei

Gefeliciteerd voor de winnaars en een fijn weekend groetjes Jolanda

Marga zei

De dames die gewonnen hebben gefeliciteerd, (ben beetje jaloers). Hihi. Fijn weekend allemaal.
Groetjes Marga

Unknown zei

Meiden gefeliciteerd en maak er leuke dingen mee, Angelique bedankt, leuk ik had dat gezicht ook wel willen zien van de kassa mevrouw, je hebt weer mensen blij gemaakt!
Fijn weekend!
Tineke

Herriet zei

Ohhh ik lees net dat ik bij de winnaars zit, ik kan het niet geloven!! Ik ben helemaal blij!!
Super bedankt Angelique! Ik zal je een mailtje sturen.

Lieve groetjes Herriët

Angeline zei

Ohhhhh ThanXxxx!!!!Daar ben ik ontzettend blij mee!Bof ik even zeg!!!!Yessss....Ik mail je mijn adres!;-)

Dinah zei

Zo bofkonten!! gefeliciteerd.. Angelique bedankt voor het organiseren.

Lieve groet, dinah

Miss Creatuurtje zei

Fijn voor de winnaressen! En Angélique, twas een leuke!! :-) Fijn weekend!

Jeanine zei

Proficiat aan de winnaars!

Groetjes,
Jeanine

Elizabeth zei

Gefeliciteerd voor de winnaars! En Angelique.., je had gewoon een geweldige give away..., en ik kom erachter dat ik helemaal niet heb meegedongen. Stom stom stom...
Maar ik heb je tutorial, en dat gaat em wel helemaal worden hoor!

Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

jellinacreations zei

Haha geweldig!
Ik zie dat gezicht van de kassiere al voor me!
Gefeliciteerd winnaars!
En fijn weekend

Monique van den Berg zei

Gefeliciteerd damess!
En Angelique, bedankt voor de geboden kans.

Groetjes en fijn weekend,
Monique

Unknown zei

Op een gezonde manier jaloers zijn..dat kan en mag..en dat ben ik ook, gnifff.
Dank je wel voor deze prachtige kans, en dames van harte gefeliess met jullie prijs!!!
Lieve groet Hester

Unknown zei

Gefeliciteerd dames! En jij bedankt voor de leuke give-away. Toch maar gaan sparen voor een lamineerapparaat ;-) Bij de Aldi zijn ze nog wel eens in de aanbieding. En ik zie dat gezicht van die kassière al voor me haha! Fijn weekend!
liefs, Nancy

Ghea zei

Dames alle 3 gefeliciteerd met jullie prijs, en Angelique jij natuurlijk bedank voor deze kans SUPERrrrr lief.
Liefs ghea

Saskia zei

haha de kassiere een nummer vragen ... kan me zo voorstellen dat je een raar gezicht kreeg :D
proficiat aan de winnaars!

Leonie zei

Gefeliciteerd dames!
Bedankt voor deze super give-away! Vind je het gek dat je zoveeel reacties hebt gekregen?! Heel blogland is in de ban van enveloppen maken!

Groetjes Leonie

Leonie zei

Heb je eigenlijk al het bolletje wol dat je zocht gekregen?

Angélique zei

Nee Leonie, helaas nog niet; we zoeken vrolijk verder :p

Hanni zei

Wow, you had such a fun giveaway. So sorry to miss it ...
With you a wonderful week :)

Leonie zei

Is dit niet de goede? https://hetkleinewinkeltje.securearea.eu/Webwinkel-Product-6851090/Donna-kleur-612.html
Deze is 3.50
Anders kan ik ook bij de wolwinkel in mijn woonplaats kijken. Dat is de grootste van NL. Ze doen aan partij handel, dus je hebt hele goedkope prijzen! (http://dedistelwol.nl/)

Ik hoop dat je hem vindt!

Groetjes Leonie

deborah haakt zei

Gefeliciteerd allemaal!
Leuke manier om aan je winnaars te komen! :)

Herriet zei

Ik kwam net thuis van mijn werk en vond jou envelop op de tafel. Ik ben helemaal blij, wat een mooie mallen heb je gemaakt, SUPER!! Wat een werk moet dat geweest zijn, nogmaals bedankt Angelique! Ik ga ze zeker veel gebruiken :)

Lieve groetjes Herriët